Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ALDRIG brugt! Har kun klippet mærket af og vasket det 1 gang da jeg troede min søn kunne passe det. 100 kr.
Kan ikke finde ud af at sætte billede ind så send en pb med mail adresse så sender jeg et billede.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
nusenjo88 skriver: ALDRIG brugt! Har kun klippet mærket af og vasket det 1 gang da jeg troede min søn kunne passe det. 100 kr. Kan ikke finde ud af at sætte billede ind så send en pb med mail adresse så sender jeg et billede.
Du må gerne sende billede til mig Janne@angelic.dk - Dyr og røgfrit hjem? Vasket i neutral? Hvad var nypris?
Så har jeg sendt billede Janne Vi har en hund men hun har aldrig været i nærheden af tøjet da det har ligget i et depotrum hvor hun ikke kommer. Havde glemt vi havde fået det sidste år hvor min søn kunne passe det. Fandt det så her for et par dage siden og vaksede det i Neutral, hang det til tørre uden for, prøvede blusen på min søn og kunne se den ikke passede. Så blev det pakket sammen i en pose og ind i depotværelset igen væk fra hunden og vi er bestemt IKKE-rygere og INGEN må ryge i vores hjem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128