Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg har en Römer babysafe plus SHR II, og jeg har lige opdaget at håndtaget er ved at flække i begge sider, det går simpelthen skiltad på midten i samlingen.
Nogen der har været ude for noget lign.?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nej men jeg synes du skal køre ind med den der hvor du har købt den.. For det er da ikke normalt
Det skal den ikke kunne. Find kviteringen og få den byttet.
Lenats31 skriver: Det skal den ikke kunne. Find kviteringen og få den byttet.
desværre har jeg ikke kvitteringen, men vil prøve at tage kontakt til Römer for SHR modellen er jo ikke ret gammel..
Den har så vidt jeg husker et par år på bagen.
ano14316 skriver: desværre har jeg ikke kvitteringen, men vil prøve at tage kontakt til Römer for SHR modellen er jo ikke ret gammel..
Er det en af dem der er blevet tilbagekaldt? Se evt denne tråd
Nettemor skriver: Er det en af dem der er blevet tilbagekaldt? Se evt denne tråd
Nej det er ikke en af dem..
Lenats31 skriver: Den har så vidt jeg husker et par år på bagen.
Så vidt jeg kan se er de fra 2011
ano14316 skriver: Nej det er ikke en af dem..
Hmm jeg ville stadig gå ned i butikken med den! Det kan jo være de ikke har opdaget at der også er problemer med den du har. Uanset hvad så er det ikke iorden at den går i stykker på den måde..
Nettemor skriver: Hmm jeg ville stadig gå ned i butikken med den! Det kan jo være de ikke har opdaget at der også er problemer med den du har. Uanset hvad så er det ikke iorden at den går i stykker på den måde..
Nej, jeg tror jeg spørger i ønskebørn om de måske kan hjælpe mig, ellers tager jeg kontakt til Römer.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128