HJÆLP! Slippe af med forkølelse?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. maj 2012

mpr

Selvfølgelig! Har ikke været syg i en go periode på 1½ måned og dagen efter at varmen kommer til DK og jeg har været ude uden jakke en ½ time.. Så vågner jeg op tirsdag morgen, møg ondt i halsen og snot forkølet... Kan slet ikke holde ud til at være nogen steder når solen er oppe.. Det er først her til aften jeg kan holde til at sidde inde i stuen (med blæser på) hvor jeg føler jeg kan få bare lidt luft

Kan ikke ligge ned, uden jeg føler jeg er ved at blive kvalt af luft mangel

Er der ikke nogen der har en mirakel kur?! Skal op til mundtlig eksamen i starten af næste uge og er godt på vej til at miste stemmen allerede Og er ved at blive vanvittig af ikke rigtig at kunne få ordentlig luft Vil jo gerne nyde det gode vejr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

DKTiha

øv øv øv at du skulle blive ramt i disse gode sommer dage..

jeg har desværre ingen mirakel kur andet end ; varm mælk med honning til halsen og ellers varm the (selvom det varmt udenfor). også en næse spray med menthol - og ellers prøv med en omgang damp bad (hovedet over en skål med kogende/varmt vand og håndklæde rundt om hovedet så dampen rammer ansigtet).

og ellers rigtig god bedring - håber du er rask til eksamen næste uge..

Anmeld

24. maj 2012

mpr

DKTiha skriver:

øv øv øv at du skulle blive ramt i disse gode sommer dage..

jeg har desværre ingen mirakel kur andet end ; varm mælk med honning til halsen og ellers varm the (selvom det varmt udenfor). også en næse spray med menthol - og ellers prøv med en omgang damp bad (hovedet over en skål med kogende/varmt vand og håndklæde rundt om hovedet så dampen rammer ansigtet).

og ellers rigtig god bedring - håber du er rask til eksamen næste uge..

Ja det er rigtig øv

Tak der er da flere forskellige metoder der som jeg lige kan afprøve Så må vi bare håbe nogen af dem virker  

Mange tak Ja håber jeg godt nok også

Anmeld

24. maj 2012

MelikkazMoar

Chel1992 skriver:

Selvfølgelig! Har ikke været syg i en go periode på 1½ måned og dagen efter at varmen kommer til DK og jeg har været ude uden jakke en ½ time.. Så vågner jeg op tirsdag morgen, møg ondt i halsen og snot forkølet... Kan slet ikke holde ud til at være nogen steder når solen er oppe.. Det er først her til aften jeg kan holde til at sidde inde i stuen (med blæser på) hvor jeg føler jeg kan få bare lidt luft

Kan ikke ligge ned, uden jeg føler jeg er ved at blive kvalt af luft mangel

Er der ikke nogen der har en mirakel kur?! Skal op til mundtlig eksamen i starten af næste uge og er godt på vej til at miste stemmen allerede Og er ved at blive vanvittig af ikke rigtig at kunne få ordentlig luft Vil jo gerne nyde det gode vejr..

har desvære ingen kur.. men tilgændgæl har jeg det precist lige som dig

Anmeld

24. maj 2012

mpr

MelikkazMoar skriver:

har desvære ingen kur.. men tilgændgæl har jeg det precist lige som dig

Puha god bedring hos dig os så Der er bare ikke noget værre end at være små syg når det er dejligt vejr uden for

Anmeld

24. maj 2012

MelikkazMoar

Chel1992 skriver:

Puha god bedring hos dig os så Der er bare ikke noget værre end at være små syg når det er dejligt vejr uden for

tak i lige måde

nej det er møg irreterende.. og så skal der holdes 1års fødselsdag for prinsessen imorgen.. så der er jo nok at lave selv om man ikke er på toppen..

Anmeld

24. maj 2012

mpr

MelikkazMoar skriver:

tak i lige måde

nej det er møg irreterende.. og så skal der holdes 1års fødselsdag for prinsessen imorgen.. så der er jo nok at lave selv om man ikke er på toppen..

Uh ha Tillykke med prinsessen

Håber du er lidt mere frisk i morgen så, så i kan fejre hende med fuld energi

Anmeld

24. maj 2012

MelikkazMoar

Chel1992 skriver:

Uh ha Tillykke med prinsessen

Håber du er lidt mere frisk i morgen så, så i kan fejre hende med fuld energi

_Ja det håber jeg virkelig også

& TAk ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.