Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige en lille aftenafstemning.
Benjamin har simpelthen så mange tænder! (synes hans mor! .) Han har nemlig hele 6 styk! Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor min lille dreng skal blive så hurtigt stor! Samlignet med mødregruppens unger, har han også klart flest tænder. Det er kun min venindes dreng (som er 3 dage yngre) der har lige så mange (Vi har overbeviste om, at vi har været lidt for meget sammen under graviditet og barsel, da de to følger hinanden meget høhø)
Hvor mange tænder har jeres små?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sifling skriver: Hold da op, det er da også mange tænder Jolan har 2 i undermunden, som han har haft siden han var 6 måneder, men har lidt på fornemmelsen der er en til på vej, da han er begyndt at savle ret meget igen
Hold da op, det er da også mange tænder Jolan har 2 i undermunden, som han har haft siden han var 6 måneder, men har lidt på fornemmelsen der er en til på vej, da han er begyndt at savle ret meget igen
Ja det er lidt crazy! Årh det ser så sødt ud med to små bisser i undermunden - eller Olivers (RiUL's) 3 bisser :p
Ka+Ma=Be skriver: Ja det er lidt crazy! Årh det ser så sødt ud med to små bisser i undermunden - eller Olivers (RiUL's) 3 bisser :p
Ka+Ma=Be skriver: Lige en lille aftenafstemning. Benjamin har simpelthen så mange tænder! (synes hans mor! .) Han har nemlig hele 6 styk! Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor min lille dreng skal blive så hurtigt stor! Samlignet med mødregruppens unger, har han også klart flest tænder. Det er kun min venindes dreng (som er 3 dage yngre) der har lige så mange (Vi har overbeviste om, at vi har været lidt for meget sammen under graviditet og barsel, da de to følger hinanden meget høhø) Hvor mange tænder har jeres små?
Penny har endnu ingen tænder ellertegn på at der skulle være nogen på vej XD Hehe men hendes far var også sent ude, han havde som 1 årog kun to tænder men hun kan nu godT bide hårdt alligevel
Mom In The Making skriver: Penny har endnu ingen tænder ellertegn på at der skulle være nogen på vej XD Hehe men hendes far var også sent ude, han havde som 1 årog kun to tænder men hun kan nu godT bide hårdt alligevel
Det er utroligt, at der kan være så stor forskel! Men så skal man da ikke bekymre sig om at børste tænder og om de får huller eller ej!
ikke ene eneste dem som lige når at bryde frem de forsvinder jo igen
Ellers ville hun have haft 3
Ka+Ma=Be skriver: Det er utroligt, at der kan være så stor forskel! Men så skal man da ikke bekymre sig om at børste tænder og om de får huller eller ej!
Ja, der er godt nok stor forskel.. Jeg købte sådan en baby tandbørste til hende da hun var 5 mdr. fordi jeg tænkte det var godt at have den inden bisserne kom. ja, det skal jeg så love for.. haha.. men skidt pyt, så lære hun fornemmelsen af en tandbørste i munden at kende inden hun "for alvor" skal have børstet tænder.
Ingen tænder endnu bum bum
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128