Skildpadde Ny model VS. Gammel model ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.417 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Nåååå piger

jeg har kigget meget på skildpadde-slyngen (Mei Tai) inde fra Slynger.dk..

Men der er både en ny og en gammel model?

- Hvad er foreskellen?
- Hvilken er bedst?

Har i erfaringer med denne slynge??

- Godt og skidt??

Håber på nogle gode respons..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Mussen2

Jeg har den gamle model. Synes den er syper. Den er nem at bruge. Nu hvor jeg har fået barn nr. 2 har jeg købt en koala vikle, som er en strik vikle, men jeg har ikke fået taget den i brug, da den er for svær for mig at bruge den nye model skildpadde kan bruges til det helt spæde barn. Den eneste forskel er der er bedre hovedstøtte i den ye model, så vidt jeg ved.

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Jeg har den gamle model. Synes den er syper. Den er nem at bruge. Nu hvor jeg har fået barn nr. 2 har jeg købt en koala vikle, som er en strik vikle, men jeg har ikke fået taget den i brug, da den er for svær for mig at bruge den nye model skildpadde kan bruges til det helt spæde barn. Den eneste forskel er der er bedre hovedstøtte i den ye model, så vidt jeg ved.

Okey vores datter er 4 måneder, og kan holde hovedet selv, så måske ville den gamle model være god nok

Synes ikke der er så store design's forskelle på gammel og ny model.. (Måske lidt flere detaljer på den nye)

Men 1000 tak for dit svar ihvertfald..

Anmeld

23. maj 2012

Mussen2

Anonym skriver:

Okey vores datter er 4 måneder, og kan holde hovedet selv, så måske ville den gamle model være god nok

Synes ikke der er så store design's forskelle på gammel og ny model.. (Måske lidt flere detaljer på den nye)

Men 1000 tak for dit svar ihvertfald..

Så kan du godt nøjes med den gamle

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Mussen2 skriver:

Så kan du godt nøjes med den gamle

Ja det tænker jeg også

Så kunne jeg jo ligeså godt købe en billig af den gamle model, end at ofre 600+ på en ny

Tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.