Hi hi :0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Da jeg hentede Jesse i bh i dag, fik jeg mig en hurtig lille sludder med vores kontakgog og en gog-medhjælper. Jeg spurgte hvordan det går med ham, og de sagde at det går rigtig godt. De er meget imponeret over hvor selvhjulpen han er. De hjælper ham overhovedet ikke med at tage tøj af eller på. Ikke at jeg kan tage æren for det, den må vist gå til vores dp-mor Og de fortalte at de er overrasket over hans spisevaner. Det er ikke så tit de ser en treårig guffe oliven i sig med stor fornøjelse, og efterlade agurk og gulerod. Og på brødsiden sidder han og kigger på sin leverpostej, som han skubber væk og vil hellere have kalkunpastrami og gravet filet

De fortalte at han er meget nysgerrig og observere de andre børn i deres leg. Men han er også god til at blande sig i legen og falder naturligt ind
Så det er vist fint han er begyndt i bh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

eliasogmor

det er jo bare super dejligt...

Anmeld

22. april 2009

SaNiNa

Hvor er det da bare dejlig at hører at han trives i børnehaven...

Anmeld

22. april 2009

Munder

Skønt at høre, der er ikke noget bedre end at høre, at ens barn trives

Anmeld

22. april 2009

Miamaja

Jeanne skriver:

Da jeg hentede Jesse i bh i dag, fik jeg mig en hurtig lille sludder med vores kontakgog og en gog-medhjælper. Jeg spurgte hvordan det går med ham, og de sagde at det går rigtig godt. De er meget imponeret over hvor selvhjulpen han er. De hjælper ham overhovedet ikke med at tage tøj af eller på. Ikke at jeg kan tage æren for det, den må vist gå til vores dp-mor Og de fortalte at de er overrasket over hans spisevaner. Det er ikke så tit de ser en treårig guffe oliven i sig med stor fornøjelse, og efterlade agurk og gulerod. Og på brødsiden sidder han og kigger på sin leverpostej, som han skubber væk og vil hellere have kalkunpastrami og gravet filet

De fortalte at han er meget nysgerrig og observere de andre børn i deres leg. Men han er også god til at blande sig i legen og falder naturligt ind
Så det er vist fint han er begyndt i bh

jeg har ogsaa en lille oliven glad dreng

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.