Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg undskylder at jeg kommer med så mange billeder hele tiden Kan bare ikke lade værre
Men jeg vil også gerne se sommer billeder af jeres skønne børn Så kom med dem, hvis i har lyst
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
emsaroto skriver: Jeg undskylder at jeg kommer med så mange billede hele tiden Kan bare ikke lade værre Men jeg vil også gerne se sommer billeder af jeres skønne børn Så kom med dem, hvis i har lyst
Jeg undskylder at jeg kommer med så mange billede hele tiden Kan bare ikke lade værre
Maise86 skriver: Jøsses hvor er han LÆKKER
Jøsses hvor er han LÆKKER
Åh mange tak
hvor er han skøøøøøøn.
har desvære ikke nogen sommerbilleder endnu. men når der kommer nogen skal jeg nok spamme nogen
NinaNymannMadsen skriver: hvor er han skøøøøøøn. har desvære ikke nogen sommerbilleder endnu. men når der kommer nogen skal jeg nok spamme nogen
Vi må tage nogle af ungerne sammen når jeg komme til Horsens
Det gør jeg forresten den 7. også er jeg der til den 14!
Skøn dreng du har
Jeg har da lige 3 stk indtil videre jeg kan vise frem
emsaroto skriver: Vi må tage nogle af ungerne sammen når jeg komme til Horsens Det gør jeg forresten den 7. også er jeg der til den 14!
okay fedt ja det må vi så kan vi tage på legepladsen og hygge. får faktis mine piger passet i den weekend der der hedder den 9-10 juni. hvor mig og kæresten har snakket om at vi skulle ha nogen drinks eller sådan noget.
Felix på næsten 14 mdr.
NinaNymannMadsen skriver: okay fedt ja det må vi så kan vi tage på legepladsen og hygge. får faktis mine piger passet i den weekend der der hedder den 9-10 juni. hvor mig og kæresten har snakket om at vi skulle ha nogen drinks eller sådan noget.
Ej hvor passer det godt! Hvis altså i gider have os 2 andre med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128