Pms - æl? owned!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Dinna88

Herregud.. Tjøser.. Sidder her og er lidt irriteret!!! Jeg skriver til en ven på facebook, super glad, at jeg har taget en del kg i benpress -  læs:

undertegnede: Jeg er måske lille, men jeg er satme stærk.
Ven:  Det er NADA! Hvad er din kropsvægt? " src="http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif" alt="" />

Altså, hvad fanden?! jeg gav ham en smøre om at kender man bare en smule til træning, så ved man, at benpress maskiner netop ikke kan generaliseres om, da der er SÅ mange forskellige varianter og det handler meget om hvor dybt man går, hvad man selv vejer, hvordan man har fødderne osv!
Slutter af med at skrive: "men hey, tak for støtten, anyway."

Så skriver han:

Ven: wauw.. pms

Undertegnede: hm. nej, egentlig ikke. Måsle æl, men bestemt ikke pms.

Intet svar derefter  Er bestemt ikke PMS, men æglæsning kan godt være lige på trapperne! Ih, sådan en spade..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

FruStolpe

Dinna88 skriver:

Herregud.. Tjøser.. Sidder her og er lidt irriteret!!! Jeg skriver til en ven på facebook, super glad, at jeg har taget en del kg i benpress -  læs:

undertegnede: Jeg er måske lille, men jeg er satme stærk.
Ven:  Det er NADA! Hvad er din kropsvægt? " src="http://static.ak.fbcdn.net/images/blank.gif" alt="" />

Altså, hvad fanden?! jeg gav ham en smøre om at kender man bare en smule til træning, så ved man, at benpress maskiner netop ikke kan generaliseres om, da der er SÅ mange forskellige varianter og det handler meget om hvor dybt man går, hvad man selv vejer, hvordan man har fødderne osv!
Slutter af med at skrive: "men hey, tak for støtten, anyway."

Så skriver han:

Ven: wauw.. pms

Undertegnede: hm. nej, egentlig ikke. Måsle æl, men bestemt ikke pms.

Intet svar derefter  Er bestemt ikke PMS, men æglæsning kan godt være lige på trapperne! Ih, sådan en spade..

Hmm måske jeg er den eneste, men jeg forstår ikke helt hvad du er vred over??

Det jeg har markeret med rødt, hvad skulle der stå der? Det kan værre forklaringen på at jeg synes jeg mangler en sammenhæng

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

FruStolpe skriver:

Hmm måske jeg er den eneste, men jeg forstår ikke helt hvad du er vred over??

Det jeg har markeret med rødt, hvad skulle der stå der? Det kan værre forklaringen på at jeg synes jeg mangler en sammenhæng

jeg er vred over at jeg stolt skriver til ham at jeg har taget så og så meget i benpress (halvdelen af hvad maskinen overhovedet kan klare samt med ros fra instruktørerne jeg gik og snakkede med, grundet få kunder), hvorefter han så bare hamrer det i jorden, og skriver at det jeg har taget er "ingenting" - da jeg udemærket ved at det faktisk er en ret stor præstation af en lille tjøs på 48 kg med en højde på 160 cm

Og det der hurlumhej der lige kom med deroppe er bare en fejl - det er adressen på billedet, som jeg troede jeg havde slettet  

Anmeld

23. maj 2012

Laulund87

Hvem skriver det?

Anmeld

23. maj 2012

FruStolpe

Dinna88 skriver:

jeg er vred over at jeg stolt skriver til ham at jeg har taget så og så meget i benpress (halvdelen af hvad maskinen overhovedet kan klare samt med ros fra instruktørerne jeg gik og snakkede med, grundet få kunder), hvorefter han så bare hamrer det i jorden, og skriver at det jeg har taget er "ingenting" - da jeg udemærket ved at det faktisk er en ret stor præstation af en lille tjøs på 48 kg med en højde på 160 cm

Og det der hurlumhej der lige kom med deroppe er bare en fejl - det er adressen på billedet, som jeg troede jeg havde slettet  

Nåe syntes også det så underligt ud....

Men det er jo en mandeting. De anerkender ikke en skid, særligt hvis det er noget de er svage til selv..

Vær ligeglad med sådan en tosse, han er undskyldt med hans køn. De har bare ikke for mange celler

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

Laulund87 skriver:

Hvem skriver det?

Rasmus - kender du ham?

Anmeld

23. maj 2012

Laulund87

Dinna88 skriver:

Rasmus - kender du ham?

Nej.. Fuck ham, han lyder jo direkte dum

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

FruStolpe skriver:

Nåe syntes også det så underligt ud....

Men det er jo en mandeting. De anerkender ikke en skid, særligt hvis det er noget de er svage til selv..

Vær ligeglad med sådan en tosse, han er undskyldt med hans køn. De har bare ikke for mange celler

haha, hvor skriver du det godt ud til højre med ham...

Anmeld

23. maj 2012

FruStolpe

Dinna88 skriver:

haha, hvor skriver du det godt ud til højre med ham...

Præcis

Anmeld

23. maj 2012

Dinna88

Laulund87 skriver:

Nej.. Fuck ham, han lyder jo direkte dum

Ja, manner!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.