Så stop dog de kramper!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

423 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

OktoberMor

Hej piger. 

Vågner i også om natten med kramper i benene? som er næsten umulige at stoppe igen, bare denne nat har jeg haft 4 kramper i løbet af natten i benene, så vågner jeg op imorges og mine lår og ben er helt smadret har det som om jeg har løbet et marathon??

Er det endnu en graviditets gene som man bare skal tage med sig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Risen

lillemor92 skriver:

Hej piger. 

Vågner i også om natten med kramper i benene? som er næsten umulige at stoppe igen, bare denne nat har jeg haft 4 kramper i løbet af natten i benene, så vågner jeg op imorges og mine lår og ben er helt smadret har det som om jeg har løbet et marathon??

Åh din stakkel. Sikke jeg husker det.. Jeg fik at vide at det kunne skyldes kalk-mangel, og spise derfor 1000-vis af bananer.. Men tror ikke det hjalp det helt store.. Du kan evt lave lidt ben øvelser inden du går i seng, eller lægge en pude der, det skulle hjælpe

Anmeld

23. maj 2012

132319

Sådan havde jeg det også til sidst i graviditeten, hvilket var min eneste gene. Det føltes som om der kørte en batmintonbold igennem mine blodårer, det var så ubehageligt.

Jeg anskaffede mig et par støttestrømper (Kan købes i Matas eller på Apoteket) og så sov jeg med en stor pude under benene, så det lå højt. Det hjalp lidt på det

Anmeld

23. maj 2012

samantha1986

lillemor92 skriver:

Hej piger. 

Jeg fik kramper når jeg skikke strække mig. Læste så et sted at når man strækker sig så skal man vippe tæerne op mod hovedet. Og jeg har ikke siden haft kramper

Anmeld

23. maj 2012

norenberg

Sådan havde jeg det også det meste af alle mine graviditetet fik dog i sidste graviditet zoneterapi hver 3-4 uge og det holdte det nede....

Anmeld

23. maj 2012

Mom2

lillemor92 skriver:

Hej piger. 

Du skal begynde på at lave venepumpe øvelser, det kan tage det  værste hvis ikke det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.