Hej allesammen.. Jeg har de sidste par uger haft utroligt ondt i underlivet og har plet blødet en del, men da jeg snakkede med lægen op til FLERE gange, sagde han Det er meget normalt, tag du det helt roligt.. Jeg undrede mig over hvorfor han ikke ville se på mig, når jeg nu var så bekymret og havde jo ondt!! Jeg ringede til jordemor og fik at vide jeg skulle ringe til lægen og sige jeg skulle komme ned til en akut tid! Så kom jeg ind dagen efter (I dag) Og han undersøgte mig og kunne ikke "se" noget foster. Jeg burde jo være i 11. uge nu. Så han tog en blodprøve for at se om jeg nu egentlig var gravid....
Hvilket resultede i at jeg er gravid, men for anden gang!!
Jeg havde tabt barnet uden egentlig at vide det, jeg kunne godt mærke der var noget "forkert" men lægen sagde jo alt var fint.. Så jeg er blevet gravid igen for et par dage siden, så det er helt nyt.. Men jeg er vildt ked af at han ikke gad se mig tidligere

Men glad for at være gravid "igen" Håber bare ikke der sker noget igen, har fået besked på at holde mig i ro, for at undgå det sker igen..
Hilsen en forvirret..
Anmeld