Tasken til fødslen?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

HeidiW86

twinny skriver:

Okay... Så ved jeg ikk om de har alle de ting....  Der er en som har født der lige har lyst til at smide en kommentar om du selv skal have det med.

Er det en du kender som siger man selv skal have det med??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

twinny

HeidiW86 skriver:

Er det en du kender som siger man selv skal have det med??

Nej, desværre ikk... Men det er åbenbart meget forskelligt for hvilket hospital det er...

Anmeld

23. maj 2012

HeidiW86

twinny skriver:

Nej, desværre ikk... Men det er åbenbart meget forskelligt for hvilket hospital det er...

Haha nærhed nu forstod jeg den!!
Du for der en en som vi svarer om man selv skal bruge det!!
Fattede den først nu!

Anmeld

23. maj 2012

Nea85

HeidiW86 skriver:

Tusind tak for svar!!

Kan jeg ihvertfald!
Håber der også er massere af sådanne ting på Hvidovre!

Det tror jeg godt, du kan regne med, at der er

Altså, man kan jo vælge at bruge hospitalstøjet og spare vasketøjet - det bliver der pludselig mindre tid til, når man kommer hjem
Hvis du vælger dit eget tøj, vil jeg anbefale dig at pakke lidt ekstra t-shirts eller bluser, hvis du skal være indlagt længere, det savnede jeg lidt.

På Herlev var der skumklude, men jeg synes de virkede så kluntede til sådan en lille baby, og derfor sendte jeg familien ud efter vatrondeller til når jeg skulle skifte hende (også lige et lille råd)

Anmeld

23. maj 2012

HeidiW86

HeidiW86 skriver:

Haha nærhed nu forstod jeg den!!
Du for der en en som vi svarer om man selv skal bruge det!!
Fattede den først nu!

Dumme iPad!!!

Nåh! Ikke nærhed!

Anmeld

23. maj 2012

HeidiW86

Nea85 skriver:

Det tror jeg godt, du kan regne med, at der er

Altså, man kan jo vælge at bruge hospitalstøjet og spare vasketøjet - det bliver der pludselig mindre tid til, når man kommer hjem
Hvis du vælger dit eget tøj, vil jeg anbefale dig at pakke lidt ekstra t-shirts eller bluser, hvis du skal være indlagt længere, det savnede jeg lidt.

På Herlev var der skumklude, men jeg synes de virkede så kluntede til sådan en lille baby, og derfor sendte jeg familien ud efter vatrondeller til når jeg skulle skifte hende (også lige et lille råd)

Mange tak skal du have! Og tak for råd med skumkludene!

Det gælder jo om at tage de gode råd til sig!

Anmeld

23. maj 2012

Nea85

HeidiW86 skriver:

Mange tak skal du have! Og tak for råd med skumkludene!

Det gælder jo om at tage de gode råd til sig!

Velbekomme. Man kan jo ligeså godt dele lidt ud af sine erfaringer

Held og lykke med det hele

Anmeld

23. maj 2012

HeidiW86

Nea85 skriver:

Velbekomme. Man kan jo ligeså godt dele lidt ud af sine erfaringer

Held og lykke med det hele

Ja det er også rart!!

Og tak skal du have!

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

HeidiW86 skriver:

Tak

Sys virkelig bare det kan være svært men ja kan godt se med ihvertfald 3 body'er også må jeg vidst bare gå tingene igennem slavisk!

Jep hun har sat sig fast!! hvad med din lille pige??

Jeg napper ihvertfald 3 body'er med, det burde det nok:/ hehe..

Ja det er faktisk ikke det nemmeste at skulle pakke tøj til et lille nyt lækkert menneske, men vi skal vel lære det

Dejligt, så kan det jo ske når helst Ja det siger min læge ihvertfald, spurgte om jeg gik tiden ud, men det kunne han slet ikke videre - det kunne blive om 10 minutter eller om 5 uger til terminen

Anmeld

23. maj 2012

HeidiW86

Darling<3 skriver:

Jeg napper ihvertfald 3 body'er med, det burde det nok:/ hehe..

Ja det er faktisk ikke det nemmeste at skulle pakke tøj til et lille nyt lækkert menneske, men vi skal vel lære det

Dejligt, så kan det jo ske når helst Ja det siger min læge ihvertfald, spurgte om jeg gik tiden ud, men det kunne han slet ikke videre - det kunne blive om 10 minutter eller om 5 uger til terminen

Ja tror du har ret i det må være nok!!
Hehe ja også fordi man gerne il klæde hende fint på fra starten så det at skulle vælge tøj med!! Det er sgu svært!

Uh spændende tænker også at jeg må pakke den taske for med under 3 uger til termin kan det jo præcis være lige om lidt eller om 3 uger!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.