Flip Flap kombivogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Momster89

Ja nu venter vi jo lillebrøster til november, og da jeg skal med bussen for at færdiggøre mit 3. semester, leder vi efter en kombivogn.

Jeg faldt så over en Flip Flap kombivogn til en overkommelig pris, og med rigtig lækker design

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn?gclid=CJ6wuPqzlrACFca-zAodBUh01Q

Nogle der har erfaring med den?

Ville I anbefale den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Janni.

Prøv søg på flip flap herinde, der er flere tråde som sikkert kan hjælpe dig rigtig godt på vej. 

Anmeld

23. maj 2012

Dorthe1986

Solveig89 skriver:

Ja nu venter vi jo lillebrøster til november, og da jeg skal med bussen for at færdiggøre mit 3. semester, leder vi efter en kombivogn.

Jeg faldt så over en Flip Flap kombivogn til en overkommelig pris, og med rigtig lækker design

http://www.flip-flap.dk/ASTON-Kombivogn?gclid=CJ6wuPqzlrACFca-zAodBUh01Q

Nogle der har erfaring med den?

Ville I anbefale den?

Spørger måske dumt, men er det meningen du vil have en vogn hvor du kan have dem begge på en gang?

Anmeld

23. maj 2012

Momster89

Dorthe1986 skriver:

Spørger måske dumt, men er det meningen du vil have en vogn hvor du kan have dem begge på en gang?

Nej jeg skal bruge en lille barnevogn til den lille ny, da der er mange skolebørn med bussen når jeg skal med, og havde læst en kombivogn er mindre og nemmere at kører rundt med.

Er ret blank på kombivogns markedet

Anmeld

23. maj 2012

Jemion

Jeg har en kombi vogn fra flip-flap, jeg er rigtig glad for den men regnslaget, myggenettet er noget møg.. Plus hvis det er din tanke at bruge autostolen skal du nok tjekke op om de overholder danske krav.. Men alt i alt er det en dejlig vogn.. 

Anmeld

23. maj 2012

Momster89

Jemion skriver:

Jeg har en kombi vogn fra flip-flap, jeg er rigtig glad for den men regnslaget, myggenettet er noget møg.. Plus hvis det er din tanke at bruge autostolen skal du nok tjekke op om de overholder danske krav.. Men alt i alt er det en dejlig vogn.. 

Hvordan er den sammenklappet?

Kan den passe i en mindre bil, og er den nem nok at klappe sammen?

Anmeld

24. maj 2012

Jemion

Solveig89 skriver:

Hvordan er den sammenklappet?

Kan den passe i en mindre bil, og er den nem nok at klappe sammen?

Den kan blive okay lille i en bil.. Men ved ikke hvordan den er i en lille bil  Den er meget nem at klappe sammen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.