Update: uge 8 og ingen sympt????!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Update 

Tak for jeres støtte piger, har lige været hos gynækologen.. 

Hun sagde at hun kunne se en flot og rundt fosteranlæg, og at jeg alligevel ikke er så langt henne som vi troede, men de ved altså ikke hvor blødningen kommer fra.. Så nu må vi vente og se hvad der sker.. Hun sagde blødningen kunne være 2ting, enden var den ved at går til grunde ligesom sidst eller også var dt en normal gravidtet.. Nu må vi bare vente og snehvid der sker 

I kender vel ikke nogen der fik at vide det samme som så aborteret senere hen???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

Update 

Hun sagde at hun kunne se en flot og rundt fosteranlæg, og at jeg alligevel ikke er så langt henne som vi troede, men de ved altså ikke hvor blødningen kommer fra.. Så nu må vi vente og se hvad der sker.. Hun sagde blødningen kunne være 2ting, enden var den ved at går til grunde ligesom sidst eller også var dt en normal gravidtet.. Nu må vi bare vente og snehvid der sker 

I kender vel ikke nogen der fik at vide det samme som så aborteret senere hen???

Søde dig, der er en rund fostersæk og du bløder ikke fra livmoderen ?  

Hvis gynækologen sagde det så fint ud så skal du stole på det. 

Hvor langt skød hun dig til at være henne ? 

Lad for guds skyld være med at læse om Aborter og SPØRG andre hvad de har oplevet for du stresser sig selv om det er helt nytteløst. 

Der var en af de søde piger herinde engang der skrev til mig: Glæd dig over din graviditet, for du har det bedere med det i nuet. Hvis graviditeten lykkes vil du ægre dig over al den frygt du har gået rundt med, og glemt at nyde du skal være mor. Og hvis du taber barnet vil du være ked af det uanset om du har glædet dig eller frygtet det.

Fra en der har mistet 4 gange.. 5 gang er forhåbentlig lykkens gang 

Anmeld

23. maj 2012

Krussedulle

Anonym skriver:

Update 

for at det bare en helt normal graviditet

Jeg vil da gerne fortælle min egen historie, men den ender ikke så godt, så det er nok ikke lige det du har brug for at høre!

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Såå har jeg aborteret, det endte ikke så godt alligevel 

Igår aftes blev min svigerfar indlagt på hosbitalet, så mig og min mand gik over til ham, på vej der havde jeg mens smerter der gjord ondt men der vi sq hjem af igen blev det så kraftigt at jeg havde det svært med at går og med tiden blev det bare værre og værre... Fik også kvalme at jeg troede jeg lige sq til kaste op men der kom ikke noget.. De vi kom hjem efter flere time med mange smerer kom der 2klumper ud, den først den lignede en fed sø med en stort hoved med øjne og ryg der pulede (tror faktisk at det var min baby).. 

Men Gud!!!!!! Hvor gjord det forfærdeligt ondt, der var et tidspunkt hvor jeg tænkt hvis smerten når man skal føde er værre eller ligesom det her så vil jeg SLET IKKE FØDE og jeg vil heller ikkr aborter mere!!

Anmeld

24. maj 2012

Anonym trådstarter

Nu ved jeg ikke engang om jeg kan mere, håber 3gang vil lykkes

Men først jeg skal lige slappe og lade min krop have sin først mens, tænk 2abort inden for 3måneder?? Jeg er fristet til at prøve igen inden mens når jeg får æl, men jeg vEd det ikk måske er det bedre at vente til efter mens så kroppen finder sig selv igen da den her gravitet kom lige efter abort nåede ikk at have mens

Hvad synes i???

Anmeld

24. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Igår aftes blev min svigerfar indlagt på hosbitalet, så mig og min mand gik over til ham, på vej der havde jeg mens smerter der gjord ondt men der vi sq hjem af igen blev det så kraftigt at jeg havde det svært med at går og med tiden blev det bare værre og værre... Fik også kvalme at jeg troede jeg lige sq til kaste op men der kom ikke noget.. De vi kom hjem efter flere time med mange smerer kom der 2klumper ud, den først den lignede en fed sø med en stort hoved med øjne og ryg der pulede (tror faktisk at det var min baby).. 

Men Gud!!!!!! Hvor gjord det forfærdeligt ondt, der var et tidspunkt hvor jeg tænkt hvis smerten når man skal føde er værre eller ligesom det her så vil jeg SLET IKKE FØDE og jeg vil heller ikkr aborter mere!!

Stort kæmpe kram     

Har du talt med en læge?

Anmeld

24. maj 2012

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Stort kram til dig

(For at svare på dit spørgsmål, så synes jeg bestemt, du skal vente lidt med at blive gravid igen. I hvert fald til et tidspunkt, hvor du føler, du er glad og i overskud. Krop og sjæl er ét, og din krop er derfor mest klar liger der, hvor du har det bedst psykisk. Det er min mening. Vi glemmer så ofte vores stakkels kroppe i det her hoved-tænke-analyse-samfund )

Jeg ønsker dig alt godt.

Anmeld

24. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Jeg er ked af at høre du mistede igen..

Jeg håber jeres tredje gang blvier lykkens gang..
Kun du kan vide hvornår du og din krop er klar igen..

Men jeg kan fortælle dig min historie.. Jeg mistede for 2. gang sidst i februar 12 (1. gang var i oktober 11). Efter aborten i februar besluttede vi af praktiske, psykiske og fysiske grunde at holde en pause.. Vi holdte pause på to måneder. De to måneder var jeg virkelig langt nede. Ikke nok med at jeg ingen baby får i 2012 på trods af to terminer ja så var vi slet ikke længere igang med at lave baby. Det tog så hårdt på mig. Jo mere vi nærmede os startdatoen for projekt baby igen jo gladere blev jeg..
Set i bakspejlet ved jeg at det bedste for mig havde været at komme i gang med det samme. Men man er nødt til at mærke efter dybt inde i sig selv for jeg synes egentlig også pausen har været god til os. Og 2 måneder går jo frygtelig stærkt og så er man pludselig igang igen..

MEN lyt til dit hoved og hjerte...

Anmeld

24. maj 2012

sommerferie

Mange kram til dig ved hvor forfærdeligt du har det.. Jeg har selv mistet 3 gange og er nu gravid 4 gang. Jeg har været i stimulations behandling, men efter jeg mistede min far ifebruar satte vi alt behandling i bero. Vi skænkede ikke vores baby projekt en tanke. Nu er der sket et mirakel jeg er blevet gravid uden behandling. Tror det var ro der skulle til og at få tankerne lidt væk fra "projektet". Tror jeg/man kan være så fokuseret på at blive gravid at det hæmmer en selv incl mig selv. 

Jeg vil helt sikkert råde dig til at give dig selv lidt ro og starte igen når du føler dig ovenpå. Jeg ved det er nemt og sige.. Jeg har selv været der så ved også hvor stort et ønske det er

Ønsker dig al held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.