13 uger og ubehageligt når jeg sætter mig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

MKuhr

Når jeg sætter mig ned så engang imellem føles det som om det nærmest skubber det hele op af, som om det trykker på livmoderen, det er ikke hver gang jeg sætter mig kun engang imellem.. det gør ikke ondt det strammer bare lidt og så går det over. synes det er underligt...

nogle der har erfaringer med dette?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Mrs. skriver:

Når jeg sætter mig ned så engang imellem føles det som om det nærmest skubber det hele op af, som om det trykker på livmoderen, det er ikke hver gang jeg sætter mig kun engang imellem.. det gør ikke ondt det strammer bare lidt og så går det over. synes det er underligt...

nogle der har erfaringer med dette?

Sådan har jeg haft det hele tiden, altså ikke 24 timer i døgnet, men fra dag 1 har jeg oplevet spændinger på den måde.

Jeg spurgte lægen og hun sagde at det var helt normalt da der hele udvikler sig, gøre plads, skubber pga af baby osv så jeg tænker ikke videre over det mere.

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Norman skriver:

Sådan har jeg haft det hele tiden, altså ikke 24 timer i døgnet, men fra dag 1 har jeg oplevet spændinger på den måde.

Jeg spurgte lægen og hun sagde at det var helt normalt da der hele udvikler sig, gøre plads, skubber pga af baby osv så jeg tænker ikke videre over det mere.

Åhhh !!! det var da en lettelse tak for svaret.

så er det jo pooooositivt!! skøønt

Anmeld

23. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Mrs. skriver:

Hehe ja det er positivt  Og selv tak da.. Var selv bekymret, syntes til tider at det gjorde rigtig ondt, men nej nej det er helt normalt hehe.

Anmeld

23. maj 2012

Miin'Baby'Mus

Mrs. skriver:

Hun sagde faktisk at man først skulle blive bekymret når man fik ondt i siden og det varede ved. Så vil hun mene man er gravid uden for livmoder. Så det er jo godt at det kun er engang imellem 

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Norman skriver:

Hehe ja det er positivt  Og selv tak da.. Var selv bekymret, syntes til tider at det gjorde rigtig ondt, men nej nej det er helt normalt hehe.

dejligt at høre.

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Norman skriver:

Hun sagde faktisk at man først skulle blive bekymret når man fik ondt i siden og det varede ved. Så vil hun mene man er gravid uden for livmoder. Så det er jo godt at det kun er engang imellem 

jaaahh det havde de så også set ved skanning hvis det var tilfældet det føles bare lidt underligt synes jeg... og det er selvfølgelig ubehageligt.. men godt at det er normalt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.