Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej skønne pigerSå kommer vi lige med en opdate efter at vi har haft besøg af vores SPDet var første gang vi mødte hende, pga. vi jo var indlagt på neonatal afdeling og hun havde ferie. Men det gik bare så godt, hun er super super sød.
Hun var meget tilfreds med Filucca. Hun var så meget vågen og utrolig dygtig til at holde øjenkontakt. Hun har en stærk nakke og er så dygtig til at bruge den. Hun blev lagt på puslehynden med hovedet væk fra mig, og jeg skulle så ligge med ved siden af hende og snakke til hende, og så løftede hun pænt hovedet og vendte det for at kigge på morJaa lidt stolt har man lov af være
Hun vejer nu 3800g og er 54 cm. Så hun vokser lige som hun skal det lille pus Derudover fik vi også en masse rosVi var gode til at være opmærksomme på hende og opfylde hendes behov, og hun syntes det var så fint at vi allerede nu kendte hende så godt.Jeg er så tilfreds med vores lille pige og hun er bare så nem.
Kram en stolt mor
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej skønne pigerSå kommer vi lige med en opdate efter at vi har haft besøg af vores SPDet var første gang vi mødte hende, pga. vi jo var indlagt på neonatal afdeling og hun havde ferie. Men det gik bare så godt, hun er super super sød. Hun var meget tilfreds med Filucca. Hun var så meget vågen og utrolig dygtig til at holde øjenkontakt. Hun har en stærk nakke og er så dygtig til at bruge den. Hun blev lagt på puslehynden med hovedet væk fra mig, og jeg skulle så ligge med ved siden af hende og snakke til hende, og så løftede hun pænt hovedet og vendte det for at kigge på morJaa lidt stolt har man lov af være Hun vejer nu 3800g og er 54 cm. Så hun vokser lige som hun skal det lille pus Derudover fik vi også en masse rosVi var gode til at være opmærksomme på hende og opfylde hendes behov, og hun syntes det var så fint at vi allerede nu kendte hende så godt.Jeg er så tilfreds med vores lille pige og hun er bare så nem. Kram en stolt mor
Kan godt forstå du stolt
tanja. skriver: hvor er det bare lækkert man bliver bare altid stolt når ens små pus får ros og sikke en fin vægt filucca har, skønt skønt skøntVi havde SP på besøg i går og det gik os over al forventning, hun havde ikke regnet med at Liam havde taget SÅ meget på som han havde og så var det lidt pudsigt at det var den samme SP som jeg havde til det sidste besøg med Lærke
hvor er det bare lækkert man bliver bare altid stolt når ens små pus får ros og sikke en fin vægt filucca har, skønt skønt skøntVi havde SP på besøg i går og det gik os over al forventning, hun havde ikke regnet med at Liam havde taget SÅ meget på som han havde og så var det lidt pudsigt at det var den samme SP som jeg havde til det sidste besøg med Lærke
Ja det er bare så dejligt Man bliver jo lidt stoltJa det er så dejligt at hun tager fint på nu, efter hun er kommet på erstatning og mad er ikke længere en kamp Vi har fået sådan en tilfreds pige. Men ØV hvor ville jeg gerne have ammet. Men sådan blev det desværre ikke denne gang trods at jeg have rigeligt med mælk
Det lyder da også skønt med Liam Det er bare dejligt når alt går som det skal.Hehe ja det er da lidt sjovt, men er det ikke en fast der kører i området?Sådan er det ihvertfald herMen det er jo bare dejligt og især hvis i var glade for hende
Kram
Kruse90 skriver: Ja det er bare så dejligt Man bliver jo lidt stoltJa det er så dejligt at hun tager fint på nu, efter hun er kommet på erstatning og mad er ikke længere en kamp Vi har fået sådan en tilfreds pige. Men ØV hvor ville jeg gerne have ammet. Men sådan blev det desværre ikke denne gang trods at jeg have rigeligt med mælk Det lyder da også skønt med Liam Det er bare dejligt når alt går som det skal.Hehe ja det er da lidt sjovt, men er det ikke en fast der kører i området?Sådan er det ihvertfald herMen det er jo bare dejligt og især hvis i var glade for hende Kram
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128