livmoder vokser enormt stærkt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

MKuhr

Og det går jo ENORMT STÆRKT!!!

læste at hvis man lagde sig på rygge om forsigtigt pressede lidt ned med fingrene ville man kunne mærke livmoderen.. og det kunne jeg sidste graviditet omkring dette tidspunkt lige oppe over skambenet.. så jeg lagde mig på ryggen og mærkede efter.

men denne gang hold da fast den er langt oppe over skambenet og når jeg ser på nettet når jeg søger om det kommer der billeder med illustrationer om hvor langt den er vokset op af så synes jeg godt nok det er helt vildt...

har i lang tid gået og troet at den lå helt nede og man ikke kunne mærke den, men jeg skal love for jeg er bagefter da...blev noget overrasket over hvor hurtigt det er gået

og mange ligamentsmerter i dag, det er så dejligt at mærke alt går godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

Og det går jo ENORMT STÆRKT!!!

læste at hvis man lagde sig på rygge om forsigtigt pressede lidt ned med fingrene ville man kunne mærke livmoderen.. og det kunne jeg sidste graviditet omkring dette tidspunkt lige oppe over skambenet.. så jeg lagde mig på ryggen og mærkede efter.

men denne gang hold da fast den er langt oppe over skambenet og når jeg ser på nettet når jeg søger om det kommer der billeder med illustrationer om hvor langt den er vokset op af så synes jeg godt nok det er helt vildt...

har i lang tid gået og troet at den lå helt nede og man ikke kunne mærke den, men jeg skal love for jeg er bagefter da...blev noget overrasket over hvor hurtigt det er gået

og mange ligamentsmerter i dag, det er så dejligt at mærke alt går godt.

Det ersuper dejligt. har du været hos jordmor og fået lavet symfyse mål ? Mit lå også over gennemsnittet 

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Det ersuper dejligt. har du været hos jordmor og fået lavet symfyse mål ? Mit lå også over gennemsnittet 

neej har jeg ikke hørt om før

skal til jordemoder omkring den 1. men synes bare det er unødvendigt den første gang, snakker man jo kun om forventninger osv osv... kedeligt...

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

neej har jeg ikke hørt om før

skal til jordemoder omkring den 1. men synes bare det er unødvendigt den første gang, snakker man jo kun om forventninger osv osv... kedeligt...

Jeg fik altså lov at høre barnet hjertelyd hun trykkede mig på maven og målte på maven hvor stor "baby pakken" var..  

Synes det var dejligt at hører hjertelyd første gang.. Jeg var 15+6..

Anmeld

23. maj 2012

MKuhr

Camillos skriver:

Jeg fik altså lov at høre barnet hjertelyd hun trykkede mig på maven og målte på maven hvor stor "baby pakken" var..  

Synes det var dejligt at hører hjertelyd første gang.. Jeg var 15+6..

sidst kunne vi ikke hører hjertelyd og der var det gået galt.. tør ikke hvis ikke jeg bliver skannet samtidig.

synes ikke jeg fik noget ud af det sidst men det skal jo gøres...

Anmeld

23. maj 2012

Camillos

Mrs. skriver:

sidst kunne vi ikke hører hjertelyd og der var det gået galt.. tør ikke hvis ikke jeg bliver skannet samtidig.

synes ikke jeg fik noget ud af det sidst men det skal jo gøres...

Okay øv ja så kan jeg godt se det søde..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.