Bange for jeg er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er bange for at være gravid  For bare en måned siden var jeg gravid men mistede pg der var det et kæmp ønske der..

Men nu er kæresten og jeg gået fra hinanden pg er nu bange for at den ene gang vi har været sammen efter SA har båret frugt og nu ønsker jeg ikke en gravilitet når faderen nu er min eks.

Det er nu 28 dage siden SA startede og tog en test da jeg er nervøs for en gravilitet er kommet af den ene gang vi var sammen lige efter SA.

Nu syntes jeg at jeg kan ane en svag streg nr to på denne test.

Hvad ville min læge ikke sige vis jeg  nu er gravid og så skal havde fjernet dette foster 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg er bange for at være gravid  For bare en måned siden var jeg gravid men mistede pg der var det et kæmp ønske der..

Men nu er kæresten og jeg gået fra hinanden pg er nu bange for at den ene gang vi har været sammen efter SA har båret frugt og nu ønsker jeg ikke en gravilitet når faderen nu er min eks.

Det er nu 28 dage siden SA startede og tog en test da jeg er nervøs for en gravilitet er kommet af den ene gang vi var sammen lige efter SA.

Hvad ville min læge ikke sige vis jeg  nu er gravid og så skal havde fjernet dette foster 

Du skal jo ikk tage hensyn til hva din læge siger. Du skal ta udgangspunkt i DIG SELV!!!

Hvis du ikk ønsker barn nu, pga det der sket siden I ønskede, så det jo sådan det er.. !

Anmeld

23. maj 2012

FruK

Du skal ikke tænke på, hvad lægen siger, men på hvordan du selv har det. Omstændighederne har ændret sig.

Håber det er, som du gerne vil have.

Anmeld

23. maj 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Kan desværre ikke hjælpe, dig med hvad du skal gøre... men jeg ville ikke gå uden en kæmpe

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Ønsker mig brændende et barn mere men kan ikke sætte et delebarn til verden og kan ikke stå alene med tre.. Jeg har to børn i forvejen og kun den ene ser sin far den anden har kun mig og syntes ikke det ikke være fair over for nogle at få endnu et barn på demen måde

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Kan desværre ikke hjælpe, dig med hvad du skal gøre... men jeg ville ikke gå uden en kæmpe

Tak..

Mit valg er allerede taget vis det er selv om det skærre dybt ind i mit hjerte 

Kan bare ikke gennemføre en evt gravilitet på det grundlag

Anmeld

23. maj 2012

female

Anonym skriver:

Stakkels dig. Jeg er ikke meget inde i forholdene omkring SA, men kan det ikke tænkes, at det fortsat er HCG'et fra din tidligere abort, som fortsat er i din krop? Synes jeg har læst herinde, at flere kan teste positiv i op til et par måneder efter en SA. 

Hvis du er gravid, så skal du ikke tage hensyn til lægen, men udelukkende til dig selv.

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

female skriver:

Stakkels dig. Jeg er ikke meget inde i forholdene omkring SA, men kan det ikke tænkes, at det fortsat er HCG'et fra din tidligere abort, som fortsat er i din krop? Synes jeg har læst herinde, at flere kan teste positiv i op til et par måneder efter en SA. 

Hvis du er gravid, så skal du ikke tage hensyn til lægen, men udelukkende til dig selv.

Jeg fik taget blodprøver efter SA og der var hcg allerede tilbage på det normale.. 

Føler mig bare så forkerarvid jeg skal bestille en abort når det for to måneder siden var den største kamp og drøm at blive gravid

Anmeld

23. maj 2012

fairlady

man kan jo aldrig få en garanti på at man altid vil være sammen med faderen til barnet. så som udgangspunkt skal man jo være villig til at være alene med alle ens børn, hvis det ikke går.

Men der er jo kun en der kan mærke hvordan du har det og det er dig. Hvis du altid skal tænke på hvad andre tænker kan du ikke leve dit eget liv.

Kan godt forstå det er hårdt for dig, så du får lige et kram herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.