slankekur mens man hyggeammer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Kan man tillade sig det?

Jeg ville gerne ha fuldtidsammet, men da det bare bliver brystbetændelse på brystbetændelse (Der skal behandles), overproduktion, der ikke vil dale og en baby med mega ondt i maven pga. luft.

Så vi har valgt at hyggeamme... Så hvis jeg regner fra hvad der ikke skal gives i flaske, efter amningen svare det til han spiser 4 ml. 2 gange i døgnet... altså 80 ml.

og ved hvert måltid spiser han næsten 120... (Han er 5 uger)

nu er sagen at jeg meget gerne vil tabe mig lidt, da jeg er begyndt og få ondt i mine knæ af det jeg tog på i graviditeten...

og jeg er faldet for Nutrilett kakaopulvers måltidserstatningen, og overvejer stærkt at tage 3 af dem i stedet for 2 mellem mådtider og 1 hovedmåltid.

Kan jeg tillade mig det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2012

Kloster

Hej hej.

Nu er det lææænge siden, jeg har ammet, så lige dét område, er jeg ikke så opdateret med.

Men jeg synes da lige, jeg vil byde ind med noget alligevel...

Jeg synes, du skal vælge livsstilsændring i stedet for div pulver-kure, kål-kure, kure, kure, kure...

Det burde handle om en ændring i sin livsstil, ellers bryder man ikke den stil, men hidtil har levet efter og brugt..

Som sundhedsguruen, Christian Bitz, siger: "Luk munden og let røven"  Med andre ord... Tænk over din mad, mængden og hvad det er, også få motioneret.

At tabe sig, burde være ret enkelt... Forbrænd flere kcal, end du indtager...

Jamen hvorfor er det så så svært... Fordi vi ikke får brudt vores vaner og den livsstil, vi altid har levet efter...

Min mening... Drop alverdens piller og pulvere... Gå efter det sunde, kvalitet og rene mad...

Held og lykke med din nye livsstil

Anmeld

24. maj 2012

Vidunderligeunger

Kloster skriver:

Hej hej.

Nu er det lææænge siden, jeg har ammet, så lige dét område, er jeg ikke så opdateret med.

Men jeg synes da lige, jeg vil byde ind med noget alligevel...

Jeg synes, du skal vælge livsstilsændring i stedet for div pulver-kure, kål-kure, kure, kure, kure...

Det burde handle om en ændring i sin livsstil, ellers bryder man ikke den stil, men hidtil har levet efter og brugt..

Som sundhedsguruen, Christian Bitz, siger: "Luk munden og let røven"  Med andre ord... Tænk over din mad, mængden og hvad det er, også få motioneret.

At tabe sig, burde være ret enkelt... Forbrænd flere kcal, end du indtager...

Jamen hvorfor er det så så svært... Fordi vi ikke får brudt vores vaner og den livsstil, vi altid har levet efter...

Min mening... Drop alverdens piller og pulvere... Gå efter det sunde, kvalitet og rene mad...

Held og lykke med din nye livsstil

det kunne ikke siges meget bedre 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.