Hundepension i midtjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.389 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Kvist

Ja da vi sidste sommer hentede en hund hjem fra ferie der var smurt ind i blod og betændelse skal vi jo i år have fundet en ny hundepension, jeg har nu læst lidt om Godrumgaard i Hampen og har også bestilt plads til min lækre ven der.. Da det lyder som det helt rigtige sted til min energibombe af en ADHD hund..

Ville nu bare lige høre om der er nogle af jer herinde der har erfaring med dette sted..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Nettemor

Ej det var da en ubehagelig oplevelse

Jeg kender ikke noget til stedet men følger da lige med

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej hvor var det henne?? X

Anmeld

23. maj 2012

metski83

Kvist skriver:

Ja da vi sidste sommer hentede en hund hjem fra ferie der var smurt ind i blod og betændelse skal vi jo i år have fundet en ny hundepension, jeg har nu læst lidt om Godrumgaard i Hampen og har også bestilt plads til min lækre ven der.. Da det lyder som det helt rigtige sted til min energibombe af en ADHD hund..

Ville nu bare lige høre om der er nogle af jer herinde der har erfaring med dette sted..?

Mosegårdens hunde og kattepension i Uhre ved Brande. Det er samtidig et dyrenes beskyttelses sted. 

Vores hund er altid der ude, de er søde og rare og gode ved hundene. 

Anmeld

23. maj 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ej hvor var det henne?? X

Det var ude ved Rimmerhus.. Vi kørte han direkte fra hundepension til dyrlæge og dyrlægen sagde at han nok havde rendt rundt med det 4-5 dage.. Og da det var så betændt måtte han først blive opereret dagen efter.. 

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kvist skriver:

Det var ude ved Rimmerhus.. Vi kørte han direkte fra hundepension til dyrlæge og dyrlægen sagde at han nok havde rendt rundt med det 4-5 dage.. Og da det var så betændt måtte han først blive opereret dagen efter.. 

Ej helt ærligt! Sendte i så ik regningen derud. Dumme mennesker! X

Anmeld

23. maj 2012

Kvist

Nettemor skriver:

Ej det var da en ubehagelig oplevelse

Jeg kender ikke noget til stedet men følger da lige med

Ja det var bestemt ikke sjovt at komme hjem til ens bedste ven i sådan en stand.. Pensionsejeren skal være glad for det ikke var mig der hentede, og da han ringede og spurgte hvad der var sket med hunden fik han et mindre møgfald i telefonen for det sys jeg jo han burde kunne svare mig på..

Anmeld

23. maj 2012

Kvist

metski83 skriver:

Mosegårdens hunde og kattepension i Uhre ved Brande. Det er samtidig et dyrenes beskyttelses sted. 

Vores hund er altid der ude, de er søde og rare og gode ved hundene. 

Ja dem har mine forældre også brugt siden episoden med min hund, men de var desværre fuld belagt da jeg er ret sent ude..

Anmeld

23. maj 2012

Kvist

StineW79 skriver:

Ej helt ærligt! Sendte i så ik regningen derud. Dumme mennesker! X

Jo det gjorde vi, de betalte regningen for dyrlægen men ville ikke refundere beløbet for opholdet..

Anmeld

23. maj 2012

Faith

Kan varmt anbefale Hundecenter Herning. Det er mine svigerforældres. Man finder ikke større hundeelskere.

Det er en lille hundepension med plads til 15 hunde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.