vuggestue bøvl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. april 2009

lene

Clara går i vuggestue og hun er også glad nok for at gå der, igår sagde suepædagogen så at clara havde været ked af det vær dag siden påske, øv hvor er det bare træls, kan ikke rigtig genem skue, hvad det er der gør hende ked af det, for her hjemme er hun jo en glad pige, vi har haft den oppe vende før også blev det pludselig bedre igen, men de har også travlt med at hun spiser meget, og det syntes jeg at træls også kommentare om at hun ikke ligger i lette ende, hun er 83-84 cm og vejer lidt over 11 kg så det er jo heller ikke fordi hun er stor,
er bare så træt af det, glæder mig til de for plads i den nye insution vi har søgt plads i nu vi flytter
knus lene som nok bare lige skulle ha lidt luft

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2009

Heidimed lea

hallo Lene din pige er da bestemt ikke for tyk med den højde. jeg har hørt at man ikke skal gå så metet op i vægt før de er 2 år.

min Lea er ca 85 høj og vejer 12kg. hun er buttet på maven men ellers fin til at være 2½ år. synes det er groft de går så meget op i det.

jeg synes du skal være glad for at hun har en god appetit. håber snart du får ny plads
knus Heidi

Anmeld

24. april 2009

lene

nej jeg ved heller ikke hvad de tænker på der nede, men i midten af maj skulle vi få svar på hvor vi kan få plads til dem begge så det glæder vi os til, clara er også baby buttet som de nu skal være i den alder , men dejligt at høre at jeg ikke er den eneste der syntes de har lidt for travlt
knus lene

Anmeld

24. april 2009

Tina2

Når de siger sådan noget om hende- at hun spiser så meget og bla bla bla, så sig bare "Ja, det er sgu fedt at ha en rigtig lille guffi" :-)
Synes sgu da det er det mest latterlige at sige!!!!! Så sku Milas da være mega fed i deres øjne, for han er da langt over normalen!

Du har en skøn tøs, Lene som er LIGE PRÆCIS som hun skal være, så skråt op hvad de siger!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.