Gravid trods mens lignende smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

371 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej. 

Ville hører om der er noget der har prøvet lignende. Jeg har i 1.5 uge nu haft kvalme morgen og aften også lidt midt på dagen hvis der går for længe inden jeg spiser. Ømme dutter har jeg også. Kan teste på søndag men nu er jeg begyndt at få mens lignende smerter ik så slemt som normalt men de er der. 

Nogen der har fået mens lignende smerter og så alligevel været gravide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Hej. 

Ville hører om der er noget der har prøvet lignende. Jeg har i 1.5 uge nu haft kvalme morgen og aften også lidt midt på dagen hvis der går for længe inden jeg spiser. Ømme dutter har jeg også. Kan teste på søndag men nu er jeg begyndt at få mens lignende smerter ik så slemt som normalt men de er der. 

Nogen der har fået mens lignende smerter og så alligevel været gravide?

Ja .. Og fik også kvalme hvis der gik for længe mellem mine måltider .. Det gør jeg stadig ..

Anmeld

23. maj 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Ja .. Og fik også kvalme hvis der gik for længe mellem mine måltider .. Det gør jeg stadig ..

Åhhh håber sådan den er der. Min kvalme er rigtig strid morgen og aften. Midt på dagen er det knapt så slemt. Men forkert lugt af et eller andet gør det endnu værre. Manden lå igår og spiste chips med sourcreme  Sagde min mave da han forsøgte at give mig et kys. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.