Min datter på 15 mdr kan ikke finde ro om natten pga varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Pinkrose

Jeg tænkte på hvad i gør nu når det er så varmt jeg har vinduet åben hele dagen med gardinet nede da solen eller står ind, men der er så varmt og hun vågner så mange gange og okser rundt og der er virkelig varmt er der nogle der er begyndt at have vinduet åbent på de smås værelser om natten??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ida havde det lille vindue åbent hele natten - og hun var ikke kold! Derimod stadig rigtig rigtig varm.

Så her bliver der sovet med åben vindue fremover, medmindre det bliver koldt igen

Anmeld

23. maj 2012

Maja_4000

Følger lige med .. Solen står direkte på Carolines ruder fra den står op , og hun vågner meget tidligt fordi der bliver så varmt :/

Vi har åbent vindue i soveværelset om natten , og jeg synes sgu stadig det er koldt om natten .. I hvert fald for koldt til Caroline

Anmeld

23. maj 2012

Pinkrose

rikkeregnbue skriver:

Ida havde det lille vindue åbent hele natten - og hun var ikke kold! Derimod stadig rigtig rigtig varm.

Så her bliver der sovet med åben vindue fremover, medmindre det bliver koldt igen

Okay kunne være jeg skulle prøve , hun har nemlig os et lille vindue jeg ku åbne i stedet for det store

Anmeld

23. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Denisep skriver:

Okay kunne være jeg skulle prøve , hun har nemlig os et lille vindue jeg ku åbne i stedet for det store

Ja, i værste tilfælde kan du jo lukke det igen hvis hun er kold når du går i seng

Anmeld

23. maj 2012

kekp

Denisep skriver:

Jeg tænkte på hvad i gør nu når det er så varmt jeg har vinduet åben hele dagen med gardinet nede da solen eller står ind, men der er så varmt og hun vågner så mange gange og okser rundt og der er virkelig varmt er der nogle der er begyndt at have vinduet åbent på de smås værelser om natten??

Vi sover med åbent vindue. Der er 24-25 grader i vores soveværelse og elias er simpelthen sådan en varm dreng så vi bliver nødt til det. Men det er svært, for jeg er bare så bange for at han får træk, for dynen sparker han af, men sveder alligevel

Anmeld

23. maj 2012

Janni.

Silas har sovet i ble og med vinduet på klem. Han har sovet knap så uroligt i nat og været mere end varm.

Anmeld

23. maj 2012

Trolde_mor

Denisep skriver:

Kian er 19 mdr. og vi har vidue åbent i hver ende af værelset, dog kun på klem men nok til at der bliver en smule vind, men det er skråvinduer med gardiner for, så det er ikke sådan at han får træk. Og så sover han ellers i t-shirt og med dynebetræk, andet er simpelthen for varmt.. og nårh ja, så har han en vanddunk ved sin side han kan drikke af i løbet af natten. (sådan en med sugerør, der ikke drypper )

Anmeld

23. maj 2012

vitapigen

Vi har vinduet i hak og min datter sover i langærmet body uden dyne (hun sparker den af). Hun er tilpas når hun vågner selvom det er mega varmt i soveværelset hvor hun sover. Men indtil videre har hun sovet igennem (7-9-13)

Anmeld

23. maj 2012

kristinaS

Denisep skriver:

Er ved at blive sindssyg. Vores er vågen 2-3 timer om natten. Og så er han jo helt færdig om morgenen. Idag måtte jeg vække ham KL 9.15.
Det er sådan en dårlig cirkel vi er i de i. Føler mig magtesløs. Og ja tror jo ikke varmen HJ på det. Men det værste er at han sgu da virker frisk og snakker om sit legetøj, og vil ned til det. Jeg et grædefærdig. Ved bare hvilken morgen det bliver når man har været vågen fra 01-03.45, og man skal op og have de store afsted i skole.
Vores er 19 mdr, og frygter det er en fase, han er meget fan af ordet NEJ i øjeblikket og bruger det hele natten, nej til sut nej til vand...bare nej nej..og smider alt i sengen minus madras ( kan han DOG ikke...) ned på gulvet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.