Tænder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

SaNiNa

Naia ar nu haft 3 tand frembrud siden hun var ca 4 måneder, men hver gang tanden er brud frem går der max 1 døgn så så er den væk igen og det har ikke bare været en blegne for det har været skarpt hvergang.

Er der nogen af jer som har oplevet det med jeres?

Vi har fået tid ved tandlægen her kl 11 da vores sp syntes det var meget underligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Frejsmor

Nej det har vi ikke oplevet herhjemme, men vi har så til gengæld ikke set skyggen af tænder endnu, så det er jeg meget spændt på hvornår det kommer..

Håber det går/gik godt hos tandlængen og at I har fået en forklaring på hvad det kan være for noget mystisk noget..

Anmeld

23. maj 2012

Ka+Ma=Be

Det var da godt nok utroligt Jeg har godt hørt om det før, men ikke så mange gange. Jeg tror nu nok de skal komme frem :-) men du må endelig opdatere.
Her har vi 6 tænder!!! :-o det er lidt vildt. Pludselig kom der 3 tænder nærmest over natten.

Anmeld

23. maj 2012

RiUL

Ka+Ma=Be skriver:

Det var da godt nok utroligt Jeg har godt hørt om det før, men ikke så mange gange. Jeg tror nu nok de skal komme frem :-) men du må endelig opdatere.
Her har vi 6 tænder!!! :-o det er lidt vildt. Pludselig kom der 3 tænder nærmest over natten.

Ham Benjamin bliver altså alt for hurtig stor!

6 tænder, rolig nu lille mand, hvad skal du nå?  

Anmeld

23. maj 2012

SaNiNa

Tandlægen syntes også det var meget mærkeligt, for der er på ingen måder tegn på tænderne har været brudt igennem hende tandknogle er godt nok meget skarp men ikke så hvis der var tænder.

Vi er heldigvis selv 110% på det var en tand og tandlægen mente også ud fra det jeg beskrev og jeg viste hvordan en tand var og så ud at det måtte have været en tand.

De havde dog aldrig set eller hørt om sådan et tilfælde så nu skal vi kontakte dem med det samme når der kommer en ny tand så de kan se når den kommer og trækker sig tilbage igen.

Så fik har fået aktut tid, selv i weekenderne, ferier osv.

Er meget spændt på hvad der sker og om hende tænder snart bliver der.

selvom hun fint spiser alt uden tænder

Anmeld

23. maj 2012

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Ham Benjamin bliver altså alt for hurtig stor!

6 tænder, rolig nu lille mand, hvad skal du nå?  

Nej jeg ved det virkelig heller ikke!  Mors lille baby!!!  med tænder i hele kæften hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.