Kagebager i jylland?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej
Jeg søger en til at bage en kage i 2 etager i hjerteform til et bryllup. Det er dog kun til 10-12 personer.
Jeg vil gerne køre langt for kagen, så en radius på 60 km fra Grindsted i jylland.

Jeg håber nogen kan og vil hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

Dot D

Anonym skriver:

Hej
Jeg søger en til at bage en kage i 2 etager i hjerteform til et bryllup. Det er dog kun til 10-12 personer.
Jeg vil gerne køre langt for kagen, så en radius på 60 km fra Grindsted i jylland.

Jeg håber nogen kan og vil hjælpe mig

Nu bor jeg nok lige langt nok væk, men vil lige fortælle dig, at en kage i to etager til 10 - 12 personer, den bliver ikke ret stor, så den vil nok være pænere i bare ét hjerte....

Tillykke med det kommende bryllup...

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Nu bor jeg nok lige langt nok væk, men vil lige fortælle dig, at en kage i to etager til 10 - 12 personer, den bliver ikke ret stor, så den vil nok være pænere i bare ét hjerte....

Tillykke med det kommende bryllup...

Ikke for at blande mig Men kunne man ikke lave en lille top til den? Altså som så skal spises 1. bryllupsdag? Ligesom du nogengange har lavet til barnedåb

Anmeld

23. maj 2012

Dot D

Nettemor skriver:

Ikke for at blande mig Men kunne man ikke lave en lille top til den? Altså som så skal spises 1. bryllupsdag? Ligesom du nogengange har lavet til barnedåb

Det kan man helt sikkert

Anmeld

23. maj 2012

Nettemor

Dot D skriver:

Det kan man helt sikkert

Anmeld

29. maj 2012

Sdalholm

Hej

jeg vil gerne lave din kage

Jeg bor i Esbjerg

Kontakt mig på susanneglad@hotmail.com

Hilsen Susanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.