Varmen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Camillos skriver:

Tak!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

LR85

StineW79 skriver:

Varmen er ved at tage livet af mig... Ka slet ik sove i den varme, så nu har jeg smidt mig på sofaen. Er bare ved at smelte

+ min høfeber er så brudt ud i løbet af eftermiddagen, så nu er jeg stoppet i hele hovedet og har kløe i halsen! Er der noget jeg må tá mod høfeberen? Tænker jeg lige ska ha ringet til lægen i morgen, plejer nemlig at få en indsprøjtning, men det må jeg jo ik nu jeg er gravid. 

I min sidste graviditet forsvandt min høfeber helt og kom først igen 1år efter, da jeg var holdt op med at amme. Så mærkeligt!  Vh stine

ned på apoteket og køb: Vialerg, dem må du gerne tage når du er gravid, og jeg synes de virker rigtig godt.

jeg var også ved a omkomme i nat, så skal ned og købe et fluenet, så vi kan have vindue åbent i nat.

Hilsen en højgravid

Anmeld

23. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
LR85 skriver:

ned på apoteket og køb: Vialerg, dem må du gerne tage når du er gravid, og jeg synes de virker rigtig godt.

jeg var også ved a omkomme i nat, så skal ned og købe et fluenet, så vi kan have vindue åbent i nat.

Hilsen en højgravid

Ja må ned og snakke med dem på apoteket. Ska til fys lige om lidt og det ligger heldigvis lige ved siden af! Her er vinduet åben og jeg sover kun i trusser, men føler stadig at jeg smelter! Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

Chevro

StineW79 skriver:

Er det noget du har fået gennem lægen? Vh stine

Ja det er det! - og husk at gøre dem opmærksom på at du jo er gravid, for nogle præperater er værre når man er gravid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.