Ansigtspleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

410 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Tullepigen90

Jeg synes virkelig at det er svært at finde en god ansigtserie til pleje af min hud i ansigtet, så..... Hvad bruger i? Hvilket mærke og hvad?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

BabyMus

Tullepigen90 skriver:

Jeg synes virkelig at det er svært at finde en god ansigtserie til pleje af min hud i ansigtet, så..... Hvad bruger i? Hvilket mærke og hvad?

Jeg bruger Origins og jeg synes det er super godt! Køber dog som regel med hjem når jeg er i udlandet, for jeg synes prisen er ret dyr hvis man køber det herhjemme.

Anmeld

23. maj 2012

Faith

Jeg bruger Clinique og Biotherms produkter.... Lidt dyre, men super lækre synes jeg.

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

BabyMus skriver:

Jeg bruger Origins og jeg synes det er super godt! Køber dog som regel med hjem når jeg er i udlandet, for jeg synes prisen er ret dyr hvis man køber det herhjemme.

Tak for svar! Jeg synes næsten jeg har prøvet ALT der findes, men mærkelig nok har jeg aldrig prøver Origin's. Hvilken hudtype har du? Ved du om de har til fedtet og uren hud?

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Faith skriver:

Jeg bruger Clinique og Biotherms produkter.... Lidt dyre, men super lækre synes jeg.

Jeg har desværre prøvet begge 2 mærker, men til min hudtype var det bestemt ikke godt

Anmeld

23. maj 2012

BabyMus

Tullepigen90 skriver:

Tak for svar! Jeg synes næsten jeg har prøvet ALT der findes, men mærkelig nok har jeg aldrig prøver Origin's. Hvilken hudtype har du? Ved du om de har til fedtet og uren hud?

Jeg har tør hud, og der virker det i hvert fald godt. Jeg kan ikke lige huske alle deres produkter, men jeg er helt sikker på de også har noget til fedted og uren hud. Jeg ville i hvert fald prøve det hvis jeg var dig. (:

Prøv at kig på deres hjemmeside, og ellers gå ind i en Matas og tal med dem. De plejer også at have sådan et lille katalog om deres forskellige produkter, og der er også en tabel for hver hudtype hvor der står hvilke produkter man skal bruge til de forskellige hudtyper. (:

Anmeld

23. maj 2012

Kloster

Jeg er vild med Biotherm, men de er desværre for dyre for mig, så jeg er så småt ved at skifte ud til Dr. Sheller. De er fine. Men jeg har ikke en kompliseret hud, men de passer fint til mig.

Jeg vægter rigtig højt, at der ikke er parabener i mine produkter og meget gerne kun naturlige dufte.

Jeg brugerene forskellige mærker lige pt, for jeg vil bruge dem jeg har, før jeg køber nye  

Så af rense væske bruger jeg Plaisir 3-i-1. Virkelig god og den vil jeg ikke skifte ud.

Serum bruger jeg Dr. Sheller. Udemærket. Synes min hud bliver skøn af det.

Natcreme bruger jeg Plaisir, men den vil jeg gerne have skiftet ud til Dr. Sheller. Fin nok, men vil gerne prøve Dr. Sheller.

Dagcreme bruger jeg Biotherm, men har desværre ikke råd til det. Denne her var en gave  Vil gerne have en Dr. Sheller næste gang.

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

BabyMus skriver:

Jeg har tør hud, og der virker det i hvert fald godt. Jeg kan ikke lige huske alle deres produkter, men jeg er helt sikker på de også har noget til fedted og uren hud. Jeg ville i hvert fald prøve det hvis jeg var dig. (:

Prøv at kig på deres hjemmeside, og ellers gå ind i en Matas og tal med dem. De plejer også at have sådan et lille katalog om deres forskellige produkter, og der er også en tabel for hver hudtype hvor der står hvilke produkter man skal bruge til de forskellige hudtyper. (:

Det vil jeg helt klart prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.