Tremmeseng.... hvornår røg tremmerne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Mutti2

Hejsa, som overskriften lyder kunne jeg godt tænke mig at vide hvornår tremmerne på tremmesengen røg!!!?

Min datter er 15 mdr, og jeg overvejer at pille dem af. Nu sover hun godt nok inde hos mig igen, men når hun engang skal sove i egen seng igen, kunne det være den var mere spændende uden tremmer Synes lidt det er et fængsel når jeg ligger hende deri, selvom der er taget et par tremmer af så hun selv kan kravle ud af den!!

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Mumto3

Vores tremmer røg ret hurtigt. Vi har simpelthen savet 3-4 tremmer af tremmesengen, så drengene selv kunne gå ind og ud af sengen. Tilgengæld har de ligget i deres tremmesenge meget længe. Faktisk helt frem til 3 års alderen, fordi det er en rigtig hyggelige lille hule af ligge i.

Anmeld

22. april 2009

Pia

Lærkes røg først da hun var tre år og fik en anden seng end tremmesengen..
Var ikke tryg ved det før.
Nu har hun så også forsat en lille sengehest på.. Men den kan hun jo se over og kravle hen over..

Pia.

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

10-12 mdr...der kunne de så selv gå op og ned...bryder mig ikke om at have dem lukket inde bag tremmer og har det kun for sikkerheden når ikke de kan gå selv...

Anmeld

22. april 2009

Sweet1978

Min det store datter kom over i en junior seng da hun blev 2 år og det gik fint, hun er aldrig faldet ud. Så det er også planen at jeg får sengen hjem fra min søster når den bette fylder 2 år til sommer.

Anmeld

24. april 2009

Mutti2

Hej Piger.

1000-tak for svar
Så røg tremmerne også herhjemme, og det er der bare kommet den sødeste lille børneseng ud af Jeg har her til aften brugt et par timer på at få lamper og hylder op, og dekoreret en smule. Så jeg er MEGET spændt på at se hvad prinsessen siger til værelset i morgen

Jeg kan slet ikke vente til at se hvad hun siger

Så mangler jeg bare at få malet et par "Hallo Kitty" på væggen og nogle blomster, og så står værelset helt færdigt

Skal nok få smidt nogle billeder ind når jeg finder mit kabel

God weekend, og stort knus til jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.