fuck dem ! )':

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. maj 2012

Anonym trådstarter

jeg sidder med en forbandet tom følelse inde i maven. To piger som jeg har gået i mødregruppe med - går sammen fortsat dernede, desværre var der ikke en plads til mig, så de piger har jo deres fordele for at holde en god kontakt. Men her føler jeg mig lidt udenfor. Vi havde snakket om at vi skulle lave noget sammen her i denne weekend, eller før den - men tøserne ville ha det rykket til d. 1 da de ville stå med lidt flere penge. Så turen blev dermed aflyst.

Ja, så snakker de to tøser lidt om - om vi kunne hygge her i en af dagene, hjemme hos en af os, jeg skriver så at jeg gerne ville men min datter skal i dp, men efter kl. 14 vil vi gerne. Ingen af pigerne svare på min besked - og aftaler åbenbart selv at mødes. Jeg tænker ik videre over det, for kontakten er ellers god over fb og sms. Nu her så jeg så at de to tøser og en anden pige, fra gruppen af - skal være sammen i morgen hjemme hos en af dem.. Jeg er dermed slet ik blevet spurgt:'/ bare det at de ik engang har spurgt mig, og skriver i laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange baner om hvor meget de skal hygge sig, og kan se de skal være sammen sidst på dagen - og der er min dater kommet hjem og ellers frisk og glad :'/ føler mig en smule tom - og virkelig holdt ude for. Den ene af pigerne er lige flyttet i eget hus, og der skal de alle ned undtagen mig /': de skriver til mig ovs - og kommentere det jeg skriver. Men hvorfor de ik har inviteret mig forstår jeg ikke )': bor kun 1 km, fra hende der holder noget hygge )': vi var 3 piger der virkelig ville holde kontakten - men at de holder mig udenfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

H+S Skjolgborg.

ville ikke gå unden og give dig et stor .

Jeg har også prøve ligne med min søn på 2½ da vi gik i mødregruppe kendt de 3 piger jeg gik med også hinanden eller to af dem var naboer til hinanden og den en kendt så den 3 pige og de har også lave meget uden jeg blev inv osv tavligt.Nu er min søn jo så 2½ nu så det er jo ca 1-1½ år siden jeg har set dem og dette sket men ja tavligt er det skam.

Du må skrive til dem igen syntes jeg og skriv du syntes det er tavligt du ikke er inv f.eks også se om du ikke kan finde nogle andre søde mødre.

Henriette

Anmeld

28. maj 2012

Twinklee

Hejsa

Jeg vil også lige give et kram med på vejen. Det er aldrig rart at føle sig kasseret

Jeg har været i 2 MG. Den første var lidt opdelt, imens vi var på barsel, så der kunne folk godt finde på at lave noget parvis uden andre. Men vi havde en fast aftale som vi alle mødtes til. Da barslen var slut aftalte vi at holde fast i vores faste aftale, så nu mødes vi en fast dag i måneden -uden børn - til kaffe og til at snakke børn, familieliv, job osv. Vi er rimelig jævnaldrende -måske det har noget at sige.

Min anden MG gik ikke. Vi mødtes fast under barslen, men derefter gled det ud i sandet. Vi var spredt aldersmæssigt og jeg tror også, at vi havde forskellige forventninger til gruppen.

Er I kun jer 3 eller kunne du lave noget sammen med nogle af de andre?

Anmeld

28. maj 2012

lio

Sender et kram til dig, det er bestemt ikke sjovt at være den kasserede og ikke vide eller forstå hvorfor.

Anmeld

28. maj 2012

Nettemor

28. maj 2012

Solstrålebørn

Øv... 

Har du prøvet at snakke med dem om det?

Anmeld

28. maj 2012

Krisul

Det lyder rigtig tarveligt og underligt, men måske der er en grund..

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte dem og spørge til hvorfor du ikke er blevet inviteret/kontaktet.

Det kan godt være det er hårdt at gøre, og man ikke lige har lyst til det, og tænker "fuck dem" Men det giver bare så meget mere klarhed, både i forhold til hvordan du skal agere fremadretter, er det virkelig nogen du skal ha i dit liv, eller ej (alt efter hvad der ligger til grunde for deres afvisning af dig)

Jeg har i så mange af livets problemer erfaret at det vigtigste det er kommunikation og åbenhed.. Når der sker noget mellem to parter, om det så er søskende, veninder, et forhold eller noget helt andet, så er kommunikation det vigtigste. Få stilelt spørgsmål, sagt hvad man føler og hvad man oplever der sker.. Så er det meget nemmere, fremfor parterne går med hver deres opfattelse, og den ene part tror tingene er godt, og den anden er ked..

At være åben hjælper på mange ting :-)

Håber der er en grund det vil give mening for dig, og hvis ikke, så se på det som en relation der åbenbart skulle slutte, men hvor modparten ikke havde evner til at gøre det på en ordentlig måde.

Tanker herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.