Det lyder rigtig tarveligt og underligt, men måske der er en grund..
Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte dem og spørge til hvorfor du ikke er blevet inviteret/kontaktet.
Det kan godt være det er hårdt at gøre, og man ikke lige har lyst til det, og tænker "fuck dem" Men det giver bare så meget mere klarhed, både i forhold til hvordan du skal agere fremadretter, er det virkelig nogen du skal ha i dit liv, eller ej (alt efter hvad der ligger til grunde for deres afvisning af dig)
Jeg har i så mange af livets problemer erfaret at det vigtigste det er kommunikation og åbenhed.. Når der sker noget mellem to parter, om det så er søskende, veninder, et forhold eller noget helt andet, så er kommunikation det vigtigste. Få stilelt spørgsmål, sagt hvad man føler og hvad man oplever der sker.. Så er det meget nemmere, fremfor parterne går med hver deres opfattelse, og den ene part tror tingene er godt, og den anden er ked..
At være åben hjælper på mange ting :-)
Håber der er en grund det vil give mening for dig, og hvis ikke, så se på det som en relation der åbenbart skulle slutte, men hvor modparten ikke havde evner til at gøre det på en ordentlig måde.
Tanker herfra
Anmeld