Er det varmen, tænder eller hva er det?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

KLN

Vores datter på 7 måneder har lige fra fødslen været så nem om aftenen. Hun blev puttet, og herefter lå hun og sludrede lidt indtil hun faldt i søvn af sig selv. SKØNT...

Meeen.. De sidste par dage har hun bare været helt ulykkelig ved puttetid. Hun holder op, hvis vi tager hende op og tager hende ind i stuen, men det er jo ikke holdbart.

Hun har to tænder på vej, så ved ikke om det kan være det? Da de først brød frem var der ingen ting, først nu.

Det kan måske os være varmen?

Er der evt nogen, som ved hvad det kan være, og har nogle ideer til, hvad vi kan gøre for at hjælpe hende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Faith

Hvis tænderne er brudt frem tror jeg ikke det er det...

Jeg skyder på det er varmen. Mine drenge har sovet elendigt de sidste nætter. I aften har jeg bare puttet dem i kortærmede bodyer.

Anmeld

22. maj 2012

KLN

Faith skriver:

Hvis tænderne er brudt frem tror jeg ikke det er det...

Jeg skyder på det er varmen. Mine drenge har sovet elendigt de sidste nætter. I aften har jeg bare puttet dem i kortærmede bodyer.

Det har jeg os tænkt, men hva så om natten, hvis (når i det her tilfælde) sparker dynen af, bliver de så ikke for kolde?

Anmeld

22. maj 2012

vitapigen

Jeg tror det er varmen. Her sover min pige bare i en langærmet body og hun sover næsten aldrig med dyne. Hellere for koldt end for varmt

Anmeld

22. maj 2012

modesty

Jeg kan anbefale at købe en sovepose - de findes også i sommerudgaver. Min dreng sparker dynen af på 5 sekunder og har sovet i sovepose siden han kom ud af liften. I øjeblikket ligger han kun med kortærmet body i posen (hans er en vinterpose - jeg skal have købt en sommerpose snart.

Anmeld

22. maj 2012

morethanperfect

KLN skriver:

Vores datter på 7 måneder har lige fra fødslen været så nem om aftenen. Hun blev puttet, og herefter lå hun og sludrede lidt indtil hun faldt i søvn af sig selv. SKØNT...

Meeen.. De sidste par dage har hun bare været helt ulykkelig ved puttetid. Hun holder op, hvis vi tager hende op og tager hende ind i stuen, men det er jo ikke holdbart.

Hun har to tænder på vej, så ved ikke om det kan være det? Da de først brød frem var der ingen ting, først nu.

Det kan måske os være varmen?

Er der evt nogen, som ved hvad det kan være, og har nogle ideer til, hvad vi kan gøre for at hjælpe hende?

Jeg tror også det er varmen . Det er det i hvert fald her ..
Der kan ikke komme ordentlig gennemtræk på hans værelse om dagen , så om aftenen er der bare virkelig varmt
Det har taget ham en time (!!) og putte ham i dag .. Jeg plejer bare at kunne lægge ham .

Han sover også i en kortærmet body pt.. Andet er alt for varmt til ham ..

Anmeld

22. maj 2012

sne190810

Det må være varmen (det bilder jeg i hvert fald mig selv ind)

Jeg er ved at gå i spåner ...

Igår sov min datter først 21.30 ca. og idag var klokken 22.00!!!
Det er AAALT for sent, men hvad fanden skal jeg stille op?

Det er alt for sent ja, men jeg gider altså heller ikke bruge hele min aften på at sidde inde på en stol i et mørkt rum, eller rende frem og tilbage fra soveren til stuen.  Jeg har lyst til at råbe " Aaaarrrrrhhhh"

Hun sover kun i ble, intet andet og har taget hendes dyne ud af betrækket så hun kun har betrækket at putte med.

Men vores lejlighed er også varm, vi bor på 5 sal og har store vinduer hvor solen står lige ind fra tidlig eftermiddag og til den går ned. Har heldigvis solskærme vi kan trække ned, meeen varmen trænger jo ailligevel igennem.

Anmeld

23. maj 2012

KLN

vitapigen skriver:

Jeg tror det er varmen. Her sover min pige bare i en langærmet body og hun sover næsten aldrig med dyne. Hellere for koldt end for varmt

Ja det har du jo ret ...

Anmeld

23. maj 2012

KLN

modesty skriver:

Jeg kan anbefale at købe en sovepose - de findes også i sommerudgaver. Min dreng sparker dynen af på 5 sekunder og har sovet i sovepose siden han kom ud af liften. I øjeblikket ligger han kun med kortærmet body i posen (hans er en vinterpose - jeg skal have købt en sommerpose snart.

Altså ligesom en VOKSI, for sådan en har vi..

Anmeld

23. maj 2012

KLN

sne190810 skriver:

Det må være varmen (det bilder jeg i hvert fald mig selv ind)

Jeg er ved at gå i spåner ...

Igår sov min datter først 21.30 ca. og idag var klokken 22.00!!!
Det er AAALT for sent, men hvad fanden skal jeg stille op?

Det er alt for sent ja, men jeg gider altså heller ikke bruge hele min aften på at sidde inde på en stol i et mørkt rum, eller rende frem og tilbage fra soveren til stuen.  Jeg har lyst til at råbe " Aaaarrrrrhhhh"

Hun sover kun i ble, intet andet og har taget hendes dyne ud af betrækket så hun kun har betrækket at putte med.

Men vores lejlighed er også varm, vi bor på 5 sal og har store vinduer hvor solen står lige ind fra tidlig eftermiddag og til den går ned. Har heldigvis solskærme vi kan trække ned, meeen varmen trænger jo ailligevel igennem.

Det er nøjagtig samme scenarie herhjemme... Det er bare SÅ frustrerende... Prøver med nogle af de gode råd, jeg har fået og så HÅBER jeg, at vi ikke får nogle problemer i aften..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.