Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
SKR skriver: Fik jo taget en blodprøve i tirsdags og en i dag. Den fra i tirsdags viste 506 i hcg. Og den fra i dag får jeg svar på i næste uge. Men jeg fik meldingen, at jeg er gravid de er bare ikke sikre på hvor langt henne. Når jeg ser på tabeller over hcg tal ser det ud til at jeg er omkring uge 4, hvilket sagtens kan passe, hvis jeg er blevet hurtigt gravid efter sa.
Fik jo taget en blodprøve i tirsdags og en i dag. Den fra i tirsdags viste 506 i hcg. Og den fra i dag får jeg svar på i næste uge. Men jeg fik meldingen, at jeg er gravid de er bare ikke sikre på hvor langt henne. Når jeg ser på tabeller over hcg tal ser det ud til at jeg er omkring uge 4, hvilket sagtens kan passe, hvis jeg er blevet hurtigt gravid efter sa.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tillykke med at der er en lille spire der inde bliver spænede at se hvor lang du så er henne
tillykke
Camillos skriver: hvor er det dog bare IHHHHHH! aLTSÅ Hvis du kaster op og blir ved at have tydelige tegn på graviditet, så er det ligesom ikke bare resthormon... Det tror jeg ikke på? Tænk sig de ikke vil hjælpe med ens usikkerhed mere, andet end blodprøver, det tager jo oceaner af tid at få svar på dem . Jeg tror på der er en Bebs til jer ..
hvor er det dog bare IHHHHHH! aLTSÅ Hvis du kaster op og blir ved at have tydelige tegn på graviditet, så er det ligesom ikke bare resthormon... Det tror jeg ikke på?
Tænk sig de ikke vil hjælpe med ens usikkerhed mere, andet end blodprøver, det tager jo oceaner af tid at få svar på dem .
Jeg tror på der er en Bebs til jer ..
Synes osse rest hormon lyder mærkeligt i den her situation. den burde jo bare og falde og falde og ikke forårsage flere symptomer... og symptomer burde der ikke være så mange af, når din moderkage jo er røget ud. for bebs
Flowers skriver: Synes osse rest hormon lyder mærkeligt i den her situation. den burde jo bare og falde og falde og ikke forårsage flere symptomer... og symptomer burde der ikke være så mange af, når din moderkage jo er røget ud. for bebs
hun har vidst skrevet der er bebs men at de endnu ikke ved hvor langt hun er henne længere oppe i tråden
Camillos skriver: hun har vidst skrevet der er bebs men at de endnu ikke ved hvor langt hun er henne længere oppe i tråden
Super den overså jeg
SKR skriver: Tak til alle der har brugt tid og skrevet Har lige været ved lægen igen i dag. Mit hcg tal passer med at jeg er 5 fulde uger henne. Dog vil lægen gerne være hel sikker, så jeg er blevet henvist til en scanning
Tak til alle der har brugt tid og skrevet Har lige været ved lægen igen i dag. Mit hcg tal passer med at jeg er 5 fulde uger henne. Dog vil lægen gerne være hel sikker, så jeg er blevet henvist til en scanning
uhhhh hvor skønt ..... en dejlig lille spirer jubii
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128