Hvor skal I hen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Anna-Rosa

...på sommerferie??

Ja vi er jo som sagt ved at bygge hus, så det blir en tur til sverige i en eller anden hytte..Sm min bedre halvdel siger så kan vi jo ikke både blæse og have mel i munden.....:( Men hvad så med min hvide krop der bare skriger efter at blive brun og hvad så med alle de fede bikinier der findes?? Nå det er heller ikke helt sikkert at bikinierne har lyst til at hoppe på den her krop, så fred være med det8(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Rasmine

Vist bare i sommer hus i Ålbæk, lidt söderom Skagen.
Og så bare være hjemme.
Men forhåbentlig sydpå til efteråret.

Anmeld

9. marts 2008

Anna-Rosa

Åh åh...når du nu lige nævner Ålbæk, får jeg pludselig flashback...Har vi ikke lige haft det emne oppe at vende??? Rundstyk rundstyk... Det sker ikke igen:'(

Anmeld

9. marts 2008

Rasmine

[citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] Åh åh...når du nu lige nævner Ålbæk, får jeg pludselig flashback...Har vi ikke lige haft det emne oppe at vende??? Rundstyk rundstyk... Det sker ikke igen:'([/citat] Jo, det har vi. :) Men ku ikke huske om du var her dengang.

Anmeld

9. marts 2008

Mikkelmusen

Sommerferie... Det får vi ikke noget af i år. Kun lige en weekend til Jylland uden Filuca... Men det bliver nu ikke så meget ferie. :))

Anmeld

9. marts 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anna-Rosa skriver:[/småt][/f] Åh åh...når du nu lige nævner Ålbæk, får jeg pludselig flashback...Har vi ikke lige haft det emne oppe at vende??? Rundstyk rundstyk... Det sker ikke igen:'([/citat] Jo, det har vi. :) Men ku ikke huske om du var her dengang.[/citat] :$ joo..har bare aften alzheimers...sorry:$

Anmeld

9. marts 2008

Helle30

Jeg aner ik', hvad vi skal endnu. Sidste år var vi ingen steder. Jeg var jo mega gravid og vi havde startet ombygning af 1. sal, så vi besluttede, at det ikke var så vigtigt med ferie. - Det er det altså bare i år Jeg er hamrende ligeglad, hvor vi tager hen. Bare vi lige får en uge ud af huset sammen og bare slapper af, går ture, bader, daser, oplever, drikker rødvin, griller og nyder min mands slukkede telefon. Det er vidst begrænset hvor meget Sofie fatter og har glæde af af oplevelser og aktiviteter, men jeg forestiller mig, at en tur i en zoo og så hygge med mor, far og Nixon en uges tid vil være guld for hende. Måske er det bare en uge i sommerhus, vi stiler efter. - Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.