ang ansigt masker, til jer der bruger dem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Azooo

Til jer der bruger ansigts masker, hvilke tidspunkt på dagen bruger i dem? Aften eller morgen? Eller ligemeget hvilke tidspunkt det kan være ? .. Hvad slags bruger? Er det hverdag eller ? .. - Godaften til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg har endelig altid bare gjort det inden jeg sku i bad eller inden sengetid. 

Jeg plejer at købe dem lidt forskellige steder eller laver dem selv. 

Laver nogle gange en nem en med a38, honning og havregryn. 

Man ka også lave det af avokado, citronsaft og lidt olivenolie. Vh stine

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Heza2410 skriver:

Til jer der bruger ansigts masker, hvilke tidspunkt på dagen bruger i dem? Aften eller morgen? Eller ligemeget hvilke tidspunkt det kan være ? .. Hvad slags bruger? Er det hverdag eller ? .. - Godaften til jer alle

Jeg bruger altid ansigtsmasker om aftenen eller om eftermiddagen.
Jeg kan ikke lige huske navnet på mine 2 ansigtsmasker, men den ene er til fedtet og uren hud og den anden skulle give en masse fugt og gøre huden dejlig blød.
Jeg bruger min hvis jeg husker det og har tid til det et par gange i ugens løb

Anmeld

23. maj 2012

Darling<3

Jeg bruger de billige fra Matas i sådan et brev - 14.95 kr

Gør det bare inden jeg går i bad, det har ingen betydning om det er morgen eller aften, bare du husker at sidde i fred og ro og nyde det

Anmeld

23. maj 2012

Metteris

Jeg har prøvet en del forskellige slags. 
Lige nu bruger jeg nogle fra Japan, som renser porerne. Sådan nogle somn stivner og trækkes af - Dem har jeg bedst erfaring med, synes at dem som man bare vasker af ikke rigtigt gør noget. 

Matas laver en peel off maske på tube. Der er til mange gange.
Det er en rigtig god ide at dampe dit ansigt over noget varmt vand, så porerne åbner sig, så er det nemmere for masken at hive "snask" med ud (yummy)

Ellers bruger jeg især sådan nogle strips på næsen. Jeg bruger Biore nose strips som kan fås på ebay. De fungerer en del bedre end dem man man få i Danmark, og de er noget billigere. De hiver en masse klamt med ud af porerne i næsen.
Derefter smører jeg lidt skintonic på så porerne trækker sig sammen igen  

Anmeld

23. maj 2012

BabyMus

Heza2410 skriver:

Jeg gør det som regel aften. Jeg bruger lidt forskellige. Origins, Matas og dem fra H&M.

Anmeld

23. maj 2012

Faith

Jeg bruger dem af og til. Om aftenen inden jeg skal i seng. Har brugt Body shops indtil for nylig, men så kom det frem at deres produkter er fyldt med alverdens LORT!!!! Så nu har jeg droppet dem og overvejer at gå over til Cliniques selvom de nok er noget dyrere

Anmeld

23. maj 2012

Azooo

Er de der Cliniques produkter gode ? Nogle der har erfaringer med det? Tak for alle jeres svare piger

Anmeld

23. maj 2012

Masig

Dem jeg har bedst erfaring med er dem fra Badeanstalten.... Synes de er virkelig gode og virker rigtig godt på min hud.... De billige fra Matas og sådan, synes jeg ikke rigtig gør noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.