Så er vores lille guldklump blevet 12 dage - og vi har stadigvæk slet ikke fået nok af hende, hun er simpelthen ubeskrivlig vidunderlig 

Vi havde sundhedplejerske på (2.) besøg igår, og Alma vokser bare så fint, på en uge har hun taget godt 600 gram på og vejer nu 4220 gram og er vokset til 54 cm (ved fødsel målte hun 51.). Mor er stolt 

Hun har den sidste tid spist så godt, at vi nu skal skære ned på måltiderne, så fra nu af må hun kun få mad 6 gange dagligt og istedet skal hun til at bruge sut, og ellers må hun nu sove alt hvad hun lyster.. 
Også har vi haft den første nat hvor prinsessen sov igennem
Hun blev lagt i seng omkring kl. 24:00 igår, og vågnet først kl. 08:00 i morges 
LÆKKERT - mor og far klager ikke.. 
I morgen skal vi til øre, næse -hals læge hvor vi skal have tjekket om hendes tungebånd er for kort, hvilket sundhedsplejersken har mistanke om, så det skal muligvis klippes
Min stakkels lille skat ..
Men Ammingen går over alt forventning, dog er venstre haps babs ynglings
Men begge kan selvfølgelig bruges .. Vi har så meget mælk at vi dagligt er nød til at malke ud, og fryse ned - sundhedsplejersken har sagt, vi skulle overveje at sælge ud af det.. 
Mor har det også skønt efter fødslen og nyder virkelig rollen som mor, og er faktisk allerede klar på en ny fødsel (struk ??? ja tak)
Dog venter vi lige nogle år, så vi kan nyde vores lille skat .. Vi vil helst ikke have 2 ble børn..
men synes ikke det er hårdt at få en lille familie, jeg har mere overskud end nogensinde
, og jeg kan stadigvæk klare alt det huslige som inden hun kom til verden..
Dog laver jeg ikke så meget mad mere, det er farmand der står for den konto 
Men jeg priotere min tid anderledes, ingen tvivl om det.. 
Til jer der har født, STORT tillykke med jeres Guld - de billeder jeg har set er jo skønne 

og jer der endnu venter, i har virkelig noget at glæde jer til 
og rigtig meget held og lykke med fødslen.. Sender en masse ve-støv afsted herfra..
Vil bestemt ikke snyde jer for nogle billeder