Hvad skal i lave 1. Maj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Heidi.

Jeg skal følge min store datter i Sfo for første gang.. Derudover har jeg fri, og så ikke så meget andet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Lone Jakobsen

jamen hos os er første maj noget helt specielt.
siden jeg mødte min mand, er jeg blevet en del af en helt bestemt tradition de har. de tager nemlig ned til den lokale sø og bader
og det gør de uanset vejr og vind.... jeg troede de var tossede da jeg hørte om det første gang... men sjovt er det. børn og voksne mødes hos en af dem der bor tættest på søen....og når dem der har lyst, har været i vandet... så er der ofte bål ved bredden, som man kan varme sig lidt ved. dagen sluttes af med mere bål, snobrød, og kolde øl og vand. ren hygge...og noget børnene ser frem til. i år har vi desværre ingen af vores børn hjemme (de er allesammen delebørn) så det bliver nok lidt mere dæmpet....og så skal jeg lige ha hørt min jm om hun vil fraråde det... for så må jeg blive en af dem der sidder ved kanten

Anmeld

22. april 2009

mettegg

ja jeg har undervisnings fri den dag... så vi skal enten til tyskland eller i givskud zoo med ungerne... dejligt. håber det bliver godt vejr den dag

Anmeld

22. april 2009

Diana...

nutche skriver:

jamen hos os er første maj noget helt specielt.
siden jeg mødte min mand, er jeg blevet en del af en helt bestemt tradition de har. de tager nemlig ned til den lokale sø og bader
og det gør de uanset vejr og vind.... jeg troede de var tossede da jeg hørte om det første gang... men sjovt er det. børn og voksne mødes hos en af dem der bor tættest på søen....og når dem der har lyst, har været i vandet... så er der ofte bål ved bredden, som man kan varme sig lidt ved. dagen sluttes af med mere bål, snobrød, og kolde øl og vand. ren hygge...og noget børnene ser frem til. i år har vi desværre ingen af vores børn hjemme (de er allesammen delebørn) så det bliver nok lidt mere dæmpet....og så skal jeg lige ha hørt min jm om hun vil fraråde det... for så må jeg blive en af dem der sidder ved kanten

Ej hvor lyder det bare hyggeligt, dejligt med nogen traditioner.

Anmeld

22. april 2009

Pia

Tina2 skriver:

Jeg skal bare på arbejde som normalt, og så i Jomfru Ane gade om aftenen, så der kan jeg sikkert mærke det er 1. maj, for så er der sikkert mange i byen:-)

hi hi hi.. ja der skulle nok være en lille chancen for at der er en enkel eller to i gaden den aften og fejre 1 maj..
Det ville jeg også gerne..
Ikke at vi plejer og fejre den dag med møder eller noget..
Men tanken om en hyggelig aften i byen var nu ikke så tosset..
Men men da jeg jo er gravid er det ikke helt så meget ved.. så må jeg tage revance senere

Pia

Anmeld

22. april 2009

Nadi

Jeg har fri den dag, men ved ikke hav jeg skal lave. Måske holde fri med min søn og bare hygge og håbe på at vejret er godt Ellers gå jeg ikke så meget op i hva jeg skal 1. maj, udover at min fætter har fødselsdag.

Anmeld

22. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg tabte lodtrækningen om den lange vagt, så jeg skal arbejde

Anmeld

22. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg skal hjem til 8660 og på den lokale kro og mødes med alle de gamle venner og høre et Røde Mor kopi-orkester og fejre at klassekampen stadig lever

RØD FRONT!!!

Anmeld

22. april 2009

lonemus

Dutte84 skriver:

Nogen som skal til 1. Maj taler ? Har fri osv ?
Jeg går slet ikke op i alt det der... For mig er det bare en almindelig dag som andre dage i ugen...

Samme her

Anmeld

22. april 2009

fam.4xc

hygge med min familie som også har fri :-)

På mit arbejde SKAL vi arbejde 4 helligedage hver om jeg tog 3 i påsken så jeg har jo snart klaret dem, men holder altså fri 1 Maj ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.