Glædesindlæg :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

407 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Zeus

Min tidligere behandler har lige forbi i dag, til et afsluttende møde

Jeg blev jo erklæret rask for lidt over et år siden, fra min borderlinediagnose, og efter det har jeg haft 2 opfølgende samtaler, og sidst men ikke mindst har jeg haft 3 "klip" jeg kunne bruge, her fra dec og frem til maj, såfremt der opstod noget akut..

I dag var så dagen, hvor jeg havde min aller sidste samtale, som patient i psykiatrien, jeg er færdig, og skal ikke have kontakt med dem igen

I'm done!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

La´chrissen

Zeus skriver:

Jeg blev jo erklæret rask for lidt over et år siden, fra min borderlinediagnose, og efter det har jeg haft 2 opfølgende samtaler, og sidst men ikke mindst har jeg haft 3 "klip" jeg kunne bruge, her fra dec og frem til maj, såfremt der opstod noget akut..

I dag var så dagen, hvor jeg havde min aller sidste samtale, som patient i psykiatrien, jeg er færdig, og skal ikke have kontakt med dem igen

I'm done!

Anmeld

22. maj 2012

wamse

Zeus skriver:

I'm done!

skide godt gået

Anmeld

22. maj 2012

Zeus

Det er så mærkeligt.. Da jeg fik diagnosen for 8 år siden (Er det virkelig 8 år siden, jeg sad i stolen og snakkede med ham??), fik jeg af vide, at det var for livet.. Fremtidsudsigterne var, at det ville være værst i mine 20'ere, og bliver bedre i 30'erne, men at jeg ville være syg resten af mit liv Så står man der, og er gravid i 7. måned, og ser hele sit liv ryge ud af vinduet

Og så står jeg her, knap 28 år gammel, og kan både sige farvel til psykiatrien, men også mit borderline-liv, og er totalt forelsket i livet 

Anmeld

22. maj 2012

Zeus

La´chrissen skriver:

Anmeld

22. maj 2012

Zeus

wamse skriver:

skide godt gået

Tak.. Jeg føler mig også ret sej i dag

Anmeld

23. maj 2012

Tullepigen90

Ej hvor vildt! Virkelig sejt gået Din historie beviser bare hvor meget man kan hvis man har viljen
Du må ligenu svæve på en lyserød sky
Jeg glæder til at det bliver min tur og at jeg kan sige det samme som dig, men alt muligt held og lykke fremover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.