har ikke lyst til mad og er ikke sulten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Anonym trådstarter

Er i uge 21. Spiser virklige ikke noget, ved godt det er dumt.
MEN har virklige ikke lyst til mad overhovet.
Aftensmad og morgenmad laver jeg kun få min søn sklyd. Jeg spiser helst ikke noget. Har ikke lyst. 

Er godt tænk a min kæreste hele køre på det, og ja jeg kan godt se det er forkert. men jeg har bare ikke lyst :/

Hvad gør jeg lige ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

Aftensmad og morgenmad laver jeg kun få min søn sklyd. Jeg spiser helst ikke noget. Har ikke lyst. 

Er godt tænk a min kæreste hele køre på det, og ja jeg kan godt se det er forkert. men jeg har bare ikke lyst :/

Hvad gør jeg lige ? 

spis lidt engang imellem bare få at få lidt. du skal tænke på at du er gravid og du behøver altså mad.

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

spis lidt engang imellem bare få at få lidt. du skal tænke på at du er gravid og du behøver altså mad.

Hver gang jeg har spist har jeg det dårligt

Anmeld

22. maj 2012

MKuhr

Anonym skriver:

er der slet ikke noget som ikke gør dig dårlig? prøv med en smoothie med masser af frugt. og rigeligt med væske selvom du ikke får noget rigtigt at spise.

Anmeld

22. maj 2012

christina92

Anonym skriver:

Ja og det er træls. men du skal stadig spise. Jeg måtte tvangsfodre mig selv de første 15 uger til trods for at det i alle tilfælde første til opkast eller ekstrem kvalme

Det er virkelig træls, men du er nød til at få noget ned. Drik noget juice eller saftevand. Du skal bare have noget ned. Specielt her i varme er det vigtigt du har både væske salt og sukker.

Anmeld

22. maj 2012

La´chrissen

Anonym skriver:

Hvad gør jeg lige ? 

Hva med at drikke noget kakao? kan du det? bare så du får lidt i dig og så prøve dig lidt frem med forskelligt mad.
Jeg kender en der drak mindst en L matilde hver dag. Hun var rigtig dårlig og sygemeldt hele sin graviditet. og de værste perioder, var det eneste hun havde lyst til var kakao.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.