Hvordan ser jeres børne seng ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2009

Diana...

LotteN skriver:

Vi har denne tremmeseng, hvor puslebordet passer til!!

Ej hvor er det bare et fed sæt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Stumpen

Farmand lavede selv seng og puslebord til Mathilde.. Skufferen i bordet er lige så dybe som pladen...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Farmand lavede selv seng og puslebord til Mathilde.. Skufferen i bordet er lige så dybe som pladen...

Hvor fint...men er du ikke bange for at hendes hoved sidder fast mellem de tremmer....?? Bliver helt nervøs af at se på den-smiler
Knus...

Anmeld

22. april 2009

Nemesis

Diana... skriver:

Hvor er den bare fin.

ja ik :-) man kan jo heller ikke gætte at han er vild med Thomas toget!!!!

Så nu har han sengetøj og vægdekorationer med Thomas toget også..og noget tøj og legetøj.

:-) Sisse

Anmeld

22. april 2009

Stumpen

Eva skriver:

Hvor fint...men er du ikke bange for at hendes hoved sidder fast mellem de tremmer....?? Bliver helt nervøs af at se på den-smiler
Knus...

Nej slet ikke, for inden han lavede den målte han længde mellem tremmer på forskellige senge i babysam...

Anmeld

22. april 2009

wamse

Her har Lærke en junior seng, som jeg har malet helt hvid og med en lyserød himmel over

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Nej slet ikke, for inden han lavede den målte han længde mellem tremmer på forskellige senge i babysam...

OK...ser bare ud som om der er kæmpe stort mellemrum imellem....smiler

Anmeld

22. april 2009

Stumpen

Eva skriver:

OK...ser bare ud som om der er kæmpe stort mellemrum imellem....smiler

Kan godt være, har egentlig aldrig tænkt over det, men nu er jeg så også mor til at datter med pænt stort hovede fra dag 1 af

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Stumpen skriver:

Kan godt være, har egentlig aldrig tænkt over det, men nu er jeg så også mor til at datter med pænt stort hovede fra dag 1 af

Har i ikke senge rand for.

Anmeld

22. april 2009

Honningblomst

Stumpen skriver:

Faktisk er det deres kroppe der er så medgørlige og bløde der kan presses igennem og så bliver de hængt....har bare kendskab tll en hvor det var meget tæt på og har stor respekt...så hellere nævne det end...smiler
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.