Søvn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

viben

Kan jeres små sove i denne varme?

Bastian sover rigtig fint om natten, så skal egentlig ikke klage... Er kun oppe en enkelt gang og amme og skifte... Meeen synes det er nogle lange dage, når han ikke vil sove... Han sover gerne når vi går tur med barnevognen - så det gør vi selvfølgelig! Men så snart vi kommer ind igen vågner han og sover maks 20 min i træk ad gangen - og nærmest kun med brystet i munden...

Imorgen begynder manden på arbejde, så er lettere desperat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

sofiell89

viben skriver:

Bastian sover rigtig fint om natten, så skal egentlig ikke klage... Er kun oppe en enkelt gang og amme og skifte... Meeen synes det er nogle lange dage, når han ikke vil sove... Han sover gerne når vi går tur med barnevognen - så det gør vi selvfølgelig! Men så snart vi kommer ind igen vågner han og sover maks 20 min i træk ad gangen - og nærmest kun med brystet i munden...

Vi har ingen problemer med at få hende til at sove om dagen.. Men om natten, puha. Det er en kamp Selvom hun kun er 2½ dag Men vi er gode til at hjælpe hinanden, så jeg kan sove når jeg har ammet til natten, og far tager hende indtil hun sover, og så sover han bare det længere om morgenen

Anmeld

22. maj 2012

JH12

Alma sover egentlig meget godt bare hun ikke er over træt

Anmeld

23. maj 2012

CaWi

viben skriver:

Vi har det samme problem med Villads.
selvom jeg er frisk om morgenen, så er dagen MEGET lang, når man har en lille der græder meget og bare vil hænge på armen hele tiden. Går nærmest og tæller minutterne til manden kommer hjem fra job, og kan tage ham lidt.

Anmeld

23. maj 2012

Monis

Vores lille pige sover også fantastisk godt. Vi døjer i hvert fald slet ikke.

Vi lader hende også kun sove i en body og med en stofble over sig, når der er varmest. Så bliver hun ikke for varm

Anmeld

23. maj 2012

Koen.

Her sover Liam kun skidt hvis vi får givet ham lidt for meget tøj på, ellers sover han´os ´så fint som man nu kan når man kun er 8 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.