Autostole: Recaro start 9-36 kg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.374 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

JulieE

Lækker autostol fra Recaro. Brugt 2,5 år og i flot stand. Indstillelig i både højde og bredde samt med højtalere i siderne.

Pris: 600 kr

Skal afhentes i Hvidovre, sender ikke 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2012

JulieE

7. juni 2012

JulieE

Op med sig 

Anmeld

15. juni 2012

JulieE

OP med sig 

Anmeld

22. juni 2012

JulieE

Op 

Anmeld

22. juni 2012

elluL

Hej :-) Nu er min søn kun 2 år, så synes den der ret stor ud. Hvor gammelt er det barn der har brugt den?

Anmeld

22. juni 2012

JulieE

Lulle. skriver:

Hej :-) Nu er min søn kun 2 år, så synes den der ret stor ud. Hvor gammelt er det barn der har brugt den?

Det er min søn på 8 år, dre er vokset ud af den, så det er indstillet til ham  Men den kan indstille både i højden og i bredden.

Min datter på 5 år har en helt mangen til. Vi købte stolene til dem, da de var hhv 2,5 og 5 år (moderen kan godt lide tingene ens ) Min datter er en lille spinkel pige og vejede drefor ikke nok til en alm 18-36 kg's autostol. Derfor valgte vi denne der er godtkendt helt ned til 9 kg 

Det blev lid langt, men jeg håber det svarede på dit spørgsmål. Ellers bare spørg igen 

Anmeld

22. juni 2012

elluL

JulieE skriver:

Det er min søn på 8 år, dre er vokset ud af den, så det er indstillet til ham  Men den kan indstille både i højden og i bredden.

Min datter på 5 år har en helt mangen til. Vi købte stolene til dem, da de var hhv 2,5 og 5 år (moderen kan godt lide tingene ens ) Min datter er en lille spinkel pige og vejede drefor ikke nok til en alm 18-36 kg's autostol. Derfor valgte vi denne der er godtkendt helt ned til 9 kg 

Det blev lid langt, men jeg håber det svarede på dit spørgsmål. Ellers bare spørg igen 

Ja det var det :-) Er der også 3 eller 5 punkt sele og er den ellers nem at indstille?

Anmeld

22. juni 2012

JulieE

Lulle. skriver:

Ja det var det :-) Er der også 3 eller 5 punkt sele og er den ellers nem at indstille?

Den er til bilens tre-punks sele (til børn under 15 kg, er der en låse mekanisme til selen). Den er rimelig nem at indstille, men skal dog ud af bilen, for man kan gøre det  Den er ikke som f.eks Britax 18-36 kgs sæde, hvor man bare skal tage i et håndtag. Sædet er mere lavet til at man bruger det tl ét bestemt barn, hvis du forstår 

Anmeld

14. juli 2012

JulieE

solgt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.