4 stk meget små killinger søger nyt hjem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.312 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Sesse89

Vi har taget dem til os i håb om at vores katte mor ville ku tage sig af dem men det kan hun ikke.

Så nu søger de nyt hjem da vi vælger at lade 2 blive som katte moren har taget sig af + vores 2 egne.

Så nu søger de sidste et nyt hjem da vi ikke kan beholde dem.

Så hvis nogen har mod og tid til at give dem flaske indtil de er klar kan de hentes i Rødekro.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

mth1987

Mangler dog ikk selv flere dyr men ville gerne have hjulpet dem indtil de fandt sig et nyt hjem bor desværre bare lidt langt væk.

Anmeld

23. maj 2012

JanetBJ

Hvor gamle er de ? og er de ude katte ?

Anmeld

23. maj 2012

MortilElias2010

Jeg vil råde j'er til at kontakte hittekilling.dk eller Inges kattehjem. Det kunne være de har en amme-kat de tvivl tage dem til sig for de er alt for små til at få nye hjem! Det er både ulovligt for sælger og køber - OGSÅ selvom de er til gratis afhentning! Find hellere en erstatningsmor ved et internat end at give dem væk til Gud og hver mand der måske ikke har den fjerneste ide om hvordan man tager sig af så lille et væsen med så uskyldigt hjerte! 

Anmeld

29. maj 2012

MorTilDenDejligste

Sesse89 skriver:

Vi har taget dem til os i håb om at vores katte mor ville ku tage sig af dem men det kan hun ikke.

Så nu søger de nyt hjem da vi vælger at lade 2 blive som katte moren har taget sig af + vores 2 egne.

Så hvis nogen har mod og tid til at give dem flaske indtil de er klar kan de hentes i Rødekro.

hvor gamle er de og hvor er det henne i landet??

Anmeld

29. maj 2012

MorTilDenDejligste

Sesse89 skriver:

sorry tanke torsk der står jo det er i rødekro, men vil gerne vide hvor gamle de er?? for min kat har selv fået et kuld, og det kunne være hun ville tage dem til sig hvis de er nogenlunde lige gamle.

Anmeld

29. maj 2012

celkt

MortilElias2010 skriver:

Jeg vil råde j'er til at kontakte hittekilling.dk eller Inges kattehjem. Det kunne være de har en amme-kat de tvivl tage dem til sig for de er alt for små til at få nye hjem! Det er både ulovligt for sælger og køber - OGSÅ selvom de er til gratis afhentning! Find hellere en erstatningsmor ved et internat end at give dem væk til Gud og hver mand der måske ikke har den fjerneste ide om hvordan man tager sig af så lille et væsen med så uskyldigt hjerte! 

nu er det jo ikke en regulær salgs/afhentningsannonce. Det er rigtigt, det er ulovligt at tage killinger fra deres mor før 12 uge, men det er jo ikke det, der er tale om her. Er der ikke nogen mor, og kan menneskefamilien i det her tilfælde ikke magte dem selv, så er det helt på sin ret at forsøge at finde nogen andre, der kan flaske dem op, så de ikke skal dø af sult. Vil dog give dig ret, - TS, prøv at høre diverse kattehjem, om de har mulighed for at hjælpe, det ville være det bedste.

Til TS, - kan du ikke finde nogen andre og kender du ikke dine levende råd, så skriv en PB til mig. Jeg har før flasket et hold killinger op fra nyfødte med held, - men jeg er bosiddende på fyn, så du må komme med dem til mig, hvis det er din sidste udvej.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.