(februar) Sove.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. april 2009

Diana...

Hej alle sammen

Hvordan gør i med jeres små vidunder? Har i nogen faste tidspunkter de bliver puttet på og er de vågne når i gør det?

Jeg er sådan i tvivl om hvordan jeg skal gøre med Lucas og hans søvn.

Knus Diana som snakker formiddag og eftermiddag ikke aften-nat for der har vi fast rytme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2009

Mira0911

Diana... skriver:

Hej alle sammen

Hvordan gør i med jeres små vidunder? Har i nogen faste tidspunkter de bliver puttet på og er de vågne når i gør det?

Jeg er sådan i tvivl om hvordan jeg skal gøre med Lucas og hans søvn.

Knus Diana som snakker formiddag og eftermiddag ikke aften-nat for der har vi fast rytme.

Julie kommer i seng kl. 20.00, hun er vågen, jeg bliver hos hende indtil hun næsten sover, eller så starter jeg musikken i uroen.. Hun vågner ikke om natten.. vågner om morgen ved 6 - 7 tiden...

Anmeld

22. april 2009

Diana...

Dutte84 skriver:

Julie kommer i seng kl. 20.00, hun er vågen, jeg bliver hos hende indtil hun næsten sover, eller så starter jeg musikken i uroen.. Hun vågner ikke om natten.. vågner om morgen ved 6 - 7 tiden...

Hvad gør du om dagen?

Anmeld

22. april 2009

MoarViborg

Dutte84 skriver:

Hvor gammel er hun?

Vi har ikke rigtig nogen rytme endnu! Hun sover fint om natten - vågner ca. hver anden time fordi hun er sulten, men så er hun også nem at få til at sove igen! Om dagen sover hun når hun har lyst! Glæder mig til der kommer lidt mere rytme i det, men det er måske for tidligt endnu?

Maya er 4 uger og 3 dage!

Mvh Trine

Anmeld

22. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Vi har ikke nogen rytme endnu. Lina sover som hun har lyst i løbet af dagen. Det er meget forskelligt, hvor meget hun sover om aften. Hun sover hele natten fra kl. 22 til 7-8 afbrudt af 2 gange amning (nogen dage sniger den sig om til 3 gange). Den ene dag var jeg bare så træt kl. 22 og Lina sov stadigvæk ikke. Men så stillede jeg hendes lift op i hendes tremmeseng og jeg gik i seng, og hørte ingenting fra hende.

/ Katja - Lina 4 uger+1 dag og Luka 18 mdr.

Anmeld

23. april 2009

Mira0911

Julie er 11 uger på Tirsdag.. Om dagen kan jeg kun få hende til at sove ca. 2 timer... Prøver ihærdigt og ligge en rytme her om dagen...

Anmeld

23. april 2009

g.seerup

tillader mig lige at gi mit besyv med.
Har en dreng fra Januar, og han er efterhånden ved at have en nogen lunde soverytme om dagen.
Om formiddagen kommer han ud og sove ca kl 9, oftest er han vågen når han bliver lagt ud, men sover iløbet af få minutter, han sover oftest 3-4 timer om formiddagen.
Det er det samme med putningen om eftermiddagen, der synes han dog ikke altid han skal sove så længe, en times tid, og barnevognen må gerne køre
Så har et tidspunkt sidst på eftermiddagen, hvor han bliver så ked af det og ikke vil noget som helst, det plejer at hjælpe, hvis vi ligger ham i liften, og så sover han max 1/2 time..og er frisk til han skal i seng mellem 19-20
Gitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.