Sidste lægebesøg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeps, for skulle det så ske før, kan jeg kun blive positivt overrasket

Har sovet så dårligt i nat at jeg faktisk gik og håbede jeg gik i fødsel, ser helst ik jeg går over tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Har sovet så dårligt i nat at jeg faktisk gik og håbede jeg gik i fødsel, ser helst ik jeg går over tid!

jeg ville også for alt i verden gerne føde efter tirsdag kl 9 i næste uge

Jeg er så træt og har næsten konstant halsbrand, og jeg sover også VIRKELIG dårligt om natten, jeg syntes ikke jeg kan finde ro når jeg skal sove

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

jeg ville også for alt i verden gerne føde efter tirsdag kl 9 i næste uge

Jeg er så træt og har næsten konstant halsbrand, og jeg sover også VIRKELIG dårligt om natten, jeg syntes ikke jeg kan finde ro når jeg skal sove

Her er det faktisk kun varmen der er et problem! Men den er tilgengæld oz et STORT problem

Gik i seng omkring kl 22, sov måske en time MAX. før jeg stod op 00.30 fordi jeg følte jeg ik kunne få vejret i varmen og kampsvedte Gik så på sofaen fordi vi har en ventilator i stuen, blev kølet ned men sofaen er oz bare VARM at ligge på Indtil kæresten stod op kl 5 har jeg sammenlagt sovet 2 timer i nat

Anmeld

23. maj 2012

LilleLene

Team Putte skriver:

Her er det faktisk kun varmen der er et problem! Men den er tilgengæld oz et STORT problem

Gik i seng omkring kl 22, sov måske en time MAX. før jeg stod op 00.30 fordi jeg følte jeg ik kunne få vejret i varmen og kampsvedte Gik så på sofaen fordi vi har en ventilator i stuen, blev kølet ned men sofaen er oz bare VARM at ligge på Indtil kæresten stod op kl 5 har jeg sammenlagt sovet 2 timer i nat

sådan nogle nætter har jeg også for tiden

og min kæreste bliver ved med at ligge mega tæt på mig, selvom jeg skubber ham væk og nogle gange må vække ham for at han skal flytte sig, det er jo ulideligt

Anmeld

23. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Lægen påpegede at hun vist var en af de store, så måske holder jeg ord alligevel med at tage kæmpebabyen

Super  jeg takker og bukker

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

LilleLene skriver:

sådan nogle nætter har jeg også for tiden

og min kæreste bliver ved med at ligge mega tæt på mig, selvom jeg skubber ham væk og nogle gange må vække ham for at han skal flytte sig, det er jo ulideligt

Præcis! Det er som om de ik har fattet budskabet om at vi allere HAR en der giver ekstra varme, og når man vågner gang på gang fordi han har kravlet over til dig så bliver man sgu en anelse irritabet.. Varmen får ik den korte lunte til at blive længere ihvertfald

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Super  jeg takker og bukker

Jeg tager kæmpebabyen, det lader til Sille får møgungen Og du tager kolikken

Anmeld

23. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Jeg tager kæmpebabyen, det lader til Sille får møgungen Og du tager kolikken

Neeej... Jeg vil hellere have den der hele tiden falder og slår sig end kollik...

Anmeld

23. maj 2012

Team Putte

Laijona Äiti skriver:

Neeej... Jeg vil hellere have den der hele tiden falder og slår sig end kollik...

Nu skal du lade været med at være besværlig

Anmeld

23. maj 2012

lio

Team Putte skriver:

Nu skal du lade været med at være besværlig

Undskyld, så tager jeg kolikken, men så vil jeg virkelig også have skulderklap og kredit for det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.