Han studerer min krop.. gør jeres ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Masig

Princesspigen skriver:

det er sjovt vi kvindr ikke har mere tiltro til vores mænd..

jeg hørte en sang i radioen hvor han synger noget med: mon du kan huske den første nat med mig.. (sad i bilen med kæresten)

omkvædet er ret fængende og jeg begynder at synge med, og så kommer det fra min kæreste selvfølgelig ku han det..

vores første nat sammen var på langelands festivallen hvor min kæreste den aften var ret fuld og sådan.. vi snakkede lidt frem og tilbage og til min store overraskelse ku han sige precis hvor vi lå, på hvilke side, hvordan vi lå osv.. mere end jeg ku huske  

var helt måløs! 

Haha rart at vide at jeg ikke er den eneste der ikke husker de detaljer.. Jeg kan huske vores første date som var det igår, men vores første nat kan jeg virkelig ikke huske... Men han husker det hele.... Ret imponerende synes jeg... Til gengæld glemmer han ret tit at han har stillet tallerknen på køkkenbordet istedet for i opvaskemaskinen eller smidt sokkerne på gulvet istedet for vasketøjskurven... Må være det de kalder selektiv hukommelse hehe....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Haha. Ja man må ikke undervurdere mændene.. 

Men min kæreste han kan ikke huske en skid, jeg kan sige til ham at jeg skal hjem til en veninde på onsdag, så siger han om onsdagen, "skal vi lave noget i dag?" Haha, så glor jeg bare på ham med store øjne og griner..  Han kan ikke engang huske sin mors fødselsdag! SÅ heldigvis har han mig. 

jeg husker min kæreste på alle hans og vores aftaler men andre ting kan han godt huske lidt sjovt..

min fødselsdag kniver stadig for ham.. ku fordi han bruger mit ok kort at han kan huske min fødselsdag en gang i mellem nu

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Haha rart at vide at jeg ikke er den eneste der ikke husker de detaljer.. Jeg kan huske vores første date som var det igår, men vores første nat kan jeg virkelig ikke huske... Men han husker det hele.... Ret imponerende synes jeg... Til gengæld glemmer han ret tit at han har stillet tallerknen på køkkenbordet istedet for i opvaskemaskinen eller smidt sokkerne på gulvet istedet for vasketøjskurven... Må være det de kalder selektiv hukommelse hehe....

hihi ja det er sjovt med de mænd der  

jeg kan godt huske vores første nat men ikke så detaljerert som ham..

jeg var os ædrug og meget forelsket.. tilgængæld har vi ikke været på date endnu  men han ved han skylder en date

Anmeld

22. maj 2012

Masig

Princesspigen skriver:

hihi ja det er sjovt med de mænd der  

jeg kan godt huske vores første nat men ikke så detaljerert som ham..

jeg var os ædrug og meget forelsket.. tilgængæld har vi ikke været på date endnu  men han ved han skylder en date

Hehe ja så må det da også være på tide...

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Hehe ja så må det da også være på tide...

hihi ja

der har været en masse der har gjodt vi ikke har været på en rigtig date endnu.. vi har været sammen 10 måneder og venter barn.. (ved godt det ikke er længe..)

Anmeld

22. maj 2012

Masig

Princesspigen skriver:

hihi ja

der har været en masse der har gjodt vi ikke har været på en rigtig date endnu.. vi har været sammen 10 måneder og venter barn.. (ved godt det ikke er længe..)

Ej kan I da så se at komme igang.. I får nok slet ikke tid når babyen kommer, så det er da nu det skal være

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Ej kan I da så se at komme igang.. I får nok slet ikke tid når babyen kommer, så det er da nu det skal være

vi har ikke været på date tilgængæld laver vi meget sammen, oplever meget sammen og hygger os sammen..

vi skal til KMM, københavns midelalder market her i weekenden.. det bliver spændende..

Anmeld

22. maj 2012

Masig

Princesspigen skriver:

vi har ikke været på date tilgængæld laver vi meget sammen, oplever meget sammen og hygger os sammen..

vi skal til KMM, københavns midelalder market her i weekenden.. det bliver spændende..

Men sådan nogle ting kan vel også kategoriseres som dates... en date behøver jo ikke nødvendigvis være at tage ud og spise eller drikke en kop kaffe, det kan da være tusind andre ting....

Bare det at opleve noget sammen, er jo fantastisk

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

Masig skriver:

Men sådan nogle ting kan vel også kategoriseres som dates... en date behøver jo ikke nødvendigvis være at tage ud og spise eller drikke en kop kaffe, det kan da være tusind andre ting....

Bare det at opleve noget sammen, er jo fantastisk

det hele bunder i at jeg aldrig i mit liv har været inviteret på en date.. så da vi blev forelsket sagde jeg at jeg ikke ville være kærester før han havde inviteret mig på date..

men vi har været ude og spise mange gange, oplevet en masse sammen men jeg har aldrig været inviteret på date.. så det skylder ham

Anmeld

22. maj 2012

Masig

Princesspigen skriver:

det hele bunder i at jeg aldrig i mit liv har været inviteret på en date.. så da vi blev forelsket sagde jeg at jeg ikke ville være kærester før han havde inviteret mig på date..

men vi har været ude og spise mange gange, oplevet en masse sammen men jeg har aldrig været inviteret på date.. så det skylder ham

Hvordan bliver man inviteret på date? Det tror jeg da egentlig heller ikke jeg har prøvet, sådan ligesom de gør i film.... Tror bare det har været sådan noget a la "skulle vi ikke lige tage en tur ud og spise og se hvad det fører til"....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.