"Du ligner slet ikke en der er gravid!"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

650 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

OktoberMor

Hej alle kvinder. Håber at i nyder det dejlige vejr der er for tiden for det gør jeg. 

Jeg er idag 20+5 og jeg syntes bare slet ikke min mave tager form, jeg er en bittesmule buttet i forvejen så har en lille delle på maven, men jeg syntes kun det er en delle man kan se.. Hvornår begynder det at gå stærkt med maven?  Jeg vil bare så gerne snart vise min mave frem uden at jeg ligner en der har spist for mange pizza'er..

Er der andre hvis mave var langsom til at komme frem, og hvornår kom den så virkelig frem så man kunne se det? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Min mave var 100 år om at dukke op! - Synes jeg selv...

Mener først det var omkinrg uge 24-25 at jeg selv synes, at nu kunne man se jeg var gravid.

Anmeld

22. maj 2012

Nattøs

lillemor92 skriver:

Hej alle kvinder. Håber at i nyder det dejlige vejr der er for tiden for det gør jeg. 

Jeg er idag 20+5 og jeg syntes bare slet ikke min mave tager form, jeg er en bittesmule buttet i forvejen så har en lille delle på maven, men jeg syntes kun det er en delle man kan se.. Hvornår begynder det at gå stærkt med maven?  Jeg vil bare så gerne snart vise min mave frem uden at jeg ligner en der har spist for mange pizza'er..

Er der andre hvis mave var langsom til at komme frem, og hvornår kom den så virkelig frem så man kunne se det? 

Jeg var også buttet selv, men puha jeg føler mig kæmpe nu 31+4  jeg har selv kunne se det meget tidligt, men omverden har først rigtigt kunne se det de sidste 8 uger muligvis mere. og ja det går lige pludselig stærkt.

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

hopper lig med her..

er 19+4 og først nu begyndt at vokse bare en lille bitte bitte smugle..

lettere fustrerende  man vil jo gerne vise bare lidt mave frem..

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Princesspigen skriver:

hopper lig med her..

er 19+4 og først nu begyndt at vokse bare en lille bitte bitte smugle..

lettere fustrerende  man vil jo gerne vise bare lidt mave frem..

Der kommer lige et billede her, det er fra da jeg var 17+4... Syntes egentlig bare det ligner en delle!... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. maj 2012

Princesspigen

lillemor92 skriver:

Der kommer lige et billede her, det er fra da jeg var 17+4... Syntes egentlig bare det ligner en delle!... 

svært når man ikke ved hvordan du så ud før men jeg ku godt få det til at ligne en baby mave men os en delle.. såå ja  hihi

Anmeld

22. maj 2012

OktoberMor

Haha. ja der kan du bare se..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.