Diverse: baby bøjle/rygtil trip trapstol, sort 240 inkl b porto

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
28. juli 2012

kristinaS

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Mauser.

passer indsats til den gamle trip trap model ?

Anmeld

5. august 2012

kristinaS

passer indsats til den gamle trip trap model ?

hej. Nej desværre ikke.

Anmeld

5. august 2012

Emily2012<3

kristinaS skriver:

SÆLGES:

1)Stokke hynde til trip trap stol. købt til gl. model, men afbilledet herunder på ny trip trapstol. hvid/blå stribet. nb! plet på sædehynde, se billede.

BYD!
Kan afhentes i slangerup el sendes.
fragt: brev: 25 kr, B-brev 21kr: betales af køber.

2)Babysæt til trip trap NY stol, ryg og plastbøjle SORT, rigtig god stand, som nyt. købt i marts 2011.
BYD
NB! SKAL afhentes i slangerup, da jeg er bange for det kan knække under fragt! DVS ingen henvendelse hvis dette ikke kan lade sig gøre

Ville ellers gerne købe baby sættet.. Og ville også gerne betale for fragt som forsikret pakke..

Giv lyd hvis du vil sælge det til mig..

Anmeld

5. august 2012

kristinaS

Emily2012<3 skriver:

Ville ellers gerne købe baby sættet.. Og ville også gerne betale for fragt som forsikret pakke..

Giv lyd hvis du vil sælge det til mig..

hvad vil du give for den? Vejer lige. Men fragt bliver på eget ansvar. Jeg kan finde en god papkasse til den, men selvom den er forsikret, tror jeg da de kaster rundt med den alligevel. Og så er jeg lidt bange om den KAN knække ved det?

Anmeld

5. august 2012

Emily2012<3

kristinaS skriver:

hvad vil du give for den? Vejer lige. Men fragt bliver på eget ansvar. Jeg kan finde en god papkasse til den, men selvom den er forsikret, tror jeg da de kaster rundt med den alligevel. Og så er jeg lidt bange om den KAN knække ved det?

Hvad siger du til 200 + fragt?

Hvis du smider den i papkasse og så  en masse avispapir, så tror jeg ikke det kan gå helt galt.

Anmeld

5. august 2012

Natascha

vi har købt en trip trap stol i 2011 og har lige monteret en træbøjle på den købt brugt så det kan man sagtens...

Anmeld

5. august 2012

kristinaS

Hvad siger du til 200 + fragt?

Hvis du smider den i papkasse og så  en masse avispapir, så tror jeg ikke det kan gå helt galt.

Anmeld

5. august 2012

Emily2012<3

kristinaS skriver:

OK. Men jeg får først tid til at veje den iaften, og kan fortælle dig fragtpris der. Sender dig derefter pb med kontooplysn. Har du Nordea bank?

Det er helt iorden..

Jeg har danske bank..

Anmeld

6. august 2012

kristinaS

stadig til salg.

kun 240kr inkl b porto. Eller 200kr afhentet i Slangerup, Sjælland.
Som nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.