Min 17. Kage - Til Albertes barnedåb :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2012

Lou87

Chraz skriver:

Hvor er den bare flot!! 

hvor har du købt udstikkerne til bogstaver og tal?

Mange tak

Dem har jeg købt i kræmmerhuset, i slagelse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

Nettemor

Lou87 skriver:

Udover jeg køber min fondant (altså wiltons)...
Så ja bare prop fondanten ned i alt det du kan, og så få hevet den ud igen - jo mere den tørrer, jo mere sidder den fast.

Hvordan undgår du at den går ud af form når du trækker den ud?

Anmeld

22. maj 2012

Lou87

Nettemor skriver:

Hvordan undgår du at den går ud af form når du trækker den ud?

Moulden i sig selv er jo meget blød og givelig, så den gir hurtig slip. (evt hvis ikke, så dust den med lidt maizena inden)
Og jamen så sørger jeg bare for at tage den med det samme som sagt, og sørger for det er mast godt ned i, så den har formet sig og præget- plus det godt og ha en smule fondant "oppe pver hullet" hvis man ka sige det sådan, til og tage fat i og hive i.
Det ka man bare skære fra bagefter jo.

Anmeld

22. maj 2012

Nettemor

Lou87 skriver:

Moulden i sig selv er jo meget blød og givelig, så den gir hurtig slip. (evt hvis ikke, så dust den med lidt maizena inden)
Og jamen så sørger jeg bare for at tage den med det samme som sagt, og sørger for det er mast godt ned i, så den har formet sig og præget- plus det godt og ha en smule fondant "oppe pver hullet" hvis man ka sige det sådan, til og tage fat i og hive i.
Det ka man bare skære fra bagefter jo.

Jeg må igang med at øve mig

Anmeld

22. maj 2012

Lou87

Nettemor skriver:

Jeg må igang med at øve mig

Hehe jep - altid en go ide li og afprøve inden man skal bruge den til noget vigtigt

Jeg prøvede også bare li en hurtig gang inden og så så jeg hvor nem den var, så det var jo lækkert og vide ikk man stressede over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.