Hvilken solcreme på spray til børnene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.344 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Kindfed

Jeg skal have fat i en god solspray til min dreng, men hvilken en er bedst?
Virker bedst, er nemmest at fordele, lugter ikke osv.? Det skal være en, der findes i høj faktor. Jeg kender kun til de gamle, tykke, fede cremer og stoler vist ikke helt på sådan noget spray-sjask

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

sne190810

Jeg har denne til min datter

Den er faktor 50, jeg fik den af min mor havde to og ikke ville kunne nå at bruge dem begge denne sommer  Jeg tror sagtens du kan nøjes kun med en faktor 30 hvis det er til din dreng.

Derma har jeg også god erfaring med, ved dog ikke om den findes på spray.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. maj 2012

dpb

Kindfed skriver:

Virker bedst, er nemmest at fordele, lugter ikke osv.? Det skal være en, der findes i høj faktor. Jeg kender kun til de gamle, tykke, fede cremer og stoler vist ikke helt på sådan noget spray-sjask

Er personligt ikke så meget til spray udgaverne Så har ikke den store erfaring med dem... men du kan evt. læse mere om solcremer her godt nok fra sidste års test, men så vidt jeg kan se har de ikke lavet en for i år (endnu?).  kan se den fra derma i sprayform kan fåes hos matas

Har selv gode erfaringer med matas og derma i alm. form

Qnuz

Anmeld

22. maj 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nivea. Den sensitive udgave.

Anmeld

22. maj 2012

Isabella_mor

änglamark har en god spray solcreme  

uden parafumer og andre tilsætningsstoffer, med astma og allergi mærket og svanemærket.

Anmeld

22. maj 2012

9510

Kindfed skriver:

Her bruger vi Nivea spray faktor 20 og har aldrig brugt andet og mine unger har aldrig været solskoldet,

Anmeld

27. maj 2012

Kindfed

Tak tak til alle

Anmeld

27. maj 2012

Annemor...

Kindfed skriver:

jeg har købt derma faktor 30, godt nok uden spary, men den er virkelig god og bruge og ikke sådan fedtet som nogen af de andre solcremer

Anmeld

27. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Kindfed skriver:

Jeg bruger La Roche-Posay i faktor 30 til min datter.
Den findes også i faktor 50.

De sagde på apoteket, at det var den bedste til børn

Anmeld

27. maj 2012

Maja_4000

Vi bruger Änglamark faktor 30 på spray til Caroline .. Den synes jeg er god

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.