HSG-undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

741 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

SRP

Hej piger

Får man svar på HSG-undersøgelsen med det samme? Kan de ikke se hvis der er noget galt/alt er fint? I den folder jeg har fået står der at svaret sendes til egen læge, men tænker bare om de ikke kan se om væsken kan passere????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

AnnaB.

Jeg fik svar med det samme - og en cd med billeder med, så jeg selv kunne kigge efterfølgende

Held og lykke.

Anmeld

22. maj 2012

kbh-tøs

Jeg fik også svar med det samme, sammen med personalet, så vi billederne igennem.

Men de sender selvfølgelig også svaret til den læge der har bestilt undersøgelsen.

Held og lykke 

Anmeld

22. maj 2012

BigHope13

Her fk jeg også svar med det samme

Anmeld

23. maj 2012

SRP

Godt man får svar med det samme Gør det ondt? Er lidt nervøs.

Anmeld

23. maj 2012

BigHope13

SRP skriver:

Altså jeg var meget nervøs da jeg både havde hørt og læst at det skulle gøre ret ondt og at det var en god idé at tage noget smertestillende før undersøgelsen.
Men det eneste jeg mærkede var kort ubehag da slangen med væske blev lagt op. Ikke noget jeg ville betegne som smerte eller noget der gjorde ondt. Plus det var meget hurtigt overstået

Anmeld

23. maj 2012

tinasmor

SRP skriver:

fik også svar med det samme. Ang om det gør ondt så tror jeg måske det lidt kommer an på hvordan man er skruet sammen (hvis man kan sige det sådan) Kender et par stykker hvor det ikke var et problem. Men for både mig og en bekendt gjrode det virkelig, virkelig ondt. Lægen sagde det var noget med at jeg var en lille smule anderledes end de fleste. Det var SÅ ubehageligt og jeg frygtede at det var sådan det skulle være med alt det behandling. Men IUI var bare peace of cake i forhold til det.

Men som sagt har jeg snakket med flere, hvor det blot var lidt ubehageligt, men ikke noget at snakke om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.