Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

604 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

sarahb

I forbindelse med en undersøgelse søger jeg info om børnetøjs butikker i det forskellige byer på sjælland og nykøbing falster.
Det skal primært være børnetøjs butikker der huser mange forskellige mærker. Som fx. katvig, molo, småfolk og ej sikke leg (I den dur)

I er jo spredt over hele Dk så hvilke butikker ligger der i jeres byer??

Og dame butikker hvor det kunne passe rigtig godt ind med et sortiment af skønne praktiske Mor jakker ??

Hjælp mig endelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

sarahb

Ingen der vil hjælpe?

Anmeld

22. maj 2012

Sjl-msl-Mkl

Jeg er bosat i Solrød, og der er den skønneste baby og barnetøjsforretning med tøj fra 0-14 år.

Desværre ved jeg ikke hvor der ligger en butik hvor disse jakker ville passe ind, her i solrød i hvert fald..

Anmeld

22. maj 2012

sarahb

Sjl-msl-Mkl skriver:

Jeg er bosat i Solrød, og der er den skønneste baby og barnetøjsforretning med tøj fra 0-14 år.

Desværre ved jeg ikke hvor der ligger en butik hvor disse jakker ville passe ind, her i solrød i hvert fald..

Tusinde tak.
Ved du hvad butikken hedder, har nemlig skrevet en op. men har ikke været i den endnu?

Anmeld

22. maj 2012

Sjl-msl-Mkl

sarahb skriver:

Tusinde tak.
Ved du hvad butikken hedder, har nemlig skrevet en op. men har ikke været i den endnu?

Mener bare den hedder Solrød børnetøj.

Anmeld

22. maj 2012

K&S

Sjl-msl-Mkl skriver:

Uuuh, er det Solrød Baby og Børnetøj?

Anmeld

22. maj 2012

K&S

Tusinde tak.

Jeg tjekkede lige centerets hjemmeside - den hedder Solrød Børnetøj

Anmeld

22. maj 2012

Sjl-msl-Mkl

K&S skriver:

Uuuh, er det Solrød Baby og Børnetøj?

Ja det er det. Kender du den da?

Anmeld

22. maj 2012

K&S

Sjl-msl-Mkl skriver:

Ja det er det. Kender du den da?

Jeg er selv opvokset i Solrød :-) og mormor shopper amok til min søn :-) 

Anmeld

22. maj 2012

Sjl-msl-Mkl

K&S skriver:

Jeg er selv opvokset i Solrød :-) og mormor shopper amok til min søn :-) 

SÅDAN!!! Jeg elsker den butik, de er så søde og rare. Efter at jeg har handlet der i 4 år og nu har andet barn og kæbe tøj til, kender de efterhånden også mine piger. Hehe.. Den anden dag sagde min store datter til den ene medejer: "ej ses vi nu igen"  Fed hentydning til at jeg handler der meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.