Kender i den følelse inden eksamen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg har læst og læst er nu helt færdig med årspensum, men jeg føler at jeg på trods af hvad jeg har læst har glemt det hele. Eller jeg kan elvfølgelig godt sige tingene overordnet, men det har bare ikke brandt sig fast på nethinden.. Håber det hele kommer til mig inden i situationen.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2012

LilleChelle

Ja - det kender jeg godt. 
Jeg sidder og skal op til eksamen her kl. 10.40. Til med i en 24 timers eksamen, så jeg har haft rigeligt tid til at forberede mig. Men alligevel er jeg skide usikker på om det jeg har lavet er rigtigt, om jeg husker tingene når de spørger osv. 

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Ja - det kender jeg godt. 
Jeg sidder og skal op til eksamen her kl. 10.40. Til med i en 24 timers eksamen, så jeg har haft rigeligt tid til at forberede mig. Men alligevel er jeg skide usikker på om det jeg har lavet er rigtigt, om jeg husker tingene når de spørger osv. 

Uh .. Det er jo lige om lidt.. Hvad skal du op i? 

Anmeld

22. maj 2012

LilleChelle

Anonym skriver:

Uh .. Det er jo lige om lidt.. Hvad skal du op i? 

Historie - så den skal bare beståes  

Anmeld

22. maj 2012

Frejsmor

Anonym skriver:

Jeg har læst og læst er nu helt færdig med årspensum, men jeg føler at jeg på trods af hvad jeg har læst har glemt det hele. Eller jeg kan elvfølgelig godt sige tingene overordnet, men det har bare ikke brandt sig fast på nethinden.. Håber det hele kommer til mig inden i situationen.. 

Kender det aaalt for godt, og det er endda selvom mit studie kører på blokstruktur og jeg således kun har to kurser for hver blok(4 blokke på et år) med eksamen i slutningen af blokken.. Men der er bare SÅ meget der skal læses og forståes og det kan bare ikke lade sig gøre at lagre det hele i hukommelsen..

Held og lykke med eksaminerne..

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ja det kender jeg godt.. 

Men jeg plejer at sige at hvis jeg ikke kan det på dagen, så kan jeg ikke nå at lære det

Har du lavet notater ? 

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Ja det kender jeg godt.. 

Men jeg plejer at sige at hvis jeg ikke kan det på dagen, så kan jeg ikke nå at lære det

Har du lavet notater ? 

Ja, har lavet noter og det hele. Så mon ikke det går? Du læser også til lærer ikke? 

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ja, har lavet noter og det hele. Så mon ikke det går? Du læser også til lærer ikke? 

Jo det skal nok gå ..  

Ej det kan jeg ikke sige jeg gør  

Jeg er uddannet tjener, og har lige taget HGF.. Og starter i lære her 2 juli .. 

Så jeg er vant til at lave notater fra da jeg var oppe til svendeprøve. Og på HG ..  

Men jeg er sikker på du nok klarer den, når du har forberedt dig  

Anmeld

22. maj 2012

Anonym trådstarter

AalborgPigen skriver:

Jo det skal nok gå ..  

Ej det kan jeg ikke sige jeg gør  

Jeg er uddannet tjener, og har lige taget HGF.. Og starter i lære her 2 juli .. 

Så jeg er vant til at lave notater fra da jeg var oppe til svendeprøve. Og på HG ..  

Men jeg er sikker på du nok klarer den, når du har forberedt dig  

Ej , hvor mærkeligt. Så må det være en anden med et ligende brugernavn. Hehe

Tak, er jeg egentlig også. Problemet er jeg er blevet for "selvfed" og vilhave 10 eller 12. Nok ikke det bedste med alt for høje forventninger til sig selv.. 

Anmeld

22. maj 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Ej , hvor mærkeligt. Så må det være en anden med et ligende brugernavn. Hehe

Tak, er jeg egentlig også. Problemet er jeg er blevet for "selvfed" og vilhave 10 eller 12. Nok ikke det bedste med alt for høje forventninger til sig selv.. 

Ja det tror jeg da  

hehehe 

Jamen jeg hat selv samme problem.. Jeg forventer af mig selv at det skal gå godt, og derfor presser jeg mig selv ALT for meget.. Men husk at du skal bare gøre det så godt du kan .. For mit vedkommende handler det i hvert fald om at slå ens krav lidt ned af .. Og så går det jo også godt.

Fordi det er jo ikke andre der forventer noget af en? Det er kun dig selv !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.